خبری خوشحال کننده برای آبی ها و قرمزها؟

به گزارش افکارنیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که در نیم فصل اول لیگ سیزدهم راه به راه از تیم هایی که هواداران شان به حریف توهین می کردند، امتیاز کسر می کرد، در نیم فصل دوم رویه تازه ای در پیش گرفته و تیم های متخلف(در واقع هوادران خاطی) را به برگزاری بازی بدون تماشاگر محکوم می کند.

در همین راستا بازی هفته گذشته تیم های استقلال صنعتی و مس در اهواز بدون تماشاگر برگزار شد و این هفته نیز بازی خانگی فولاد خوزستان مقابل صبای قم در اهواز بدون تماشاگر برگزار می شود.

فولاد به واسطه تخلف هوادارانش که در هفته شانزدهم علیه بازیکنان سپاهان شعار دادند و اقدام به پرتاب اشیا به سمت داور بازی کردند، به برگزاری بازی بدون تماشاگر مقابل صبا در هفته هجدهم محکوم شده است.

تغییر رویه کمیته انضباطی که جریمه بازی بدون تماشاگر را جایگزین جریمه کسر امتیاز کرده، نشان می دهد اخباری که پیرامون بازگرداندن یک امتیازهای کسر شده از تیم های لیگ برتری شنیده می شود، فراتر از شایعه و جدی است.

در نیم فصل اول لیگ سیزدهم کمیته انضباطی از ۶ تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سایپا، ملوان و داماش به واسطه تخلف تماشاگران این تیم ها یک امتیاز کسر کرد که کمیته استیناف فقط یک امتیاز سایپا را برگرداند و ۵ تیم دیگر(سرخابی ها، گیلانی ها و تراکتور) با کسر یک امتیاز مواجه شدند.

گفته می شود یک امتیاز کسر شده از این تیم ها طی هفته های آینده برگردانده می شود.