رحمتی نبود استقلال را پرگل می بردیم

به گزارش افکارنیوز، سپاهان در خانه حریف استقلال نشد و با یک امتیاز زمین را ترک کند. در این رابطه گفتگو با شجاع خلیل‌زاده را بخوانید.

* باز هم که مساوی کردید؟

- بازی با استقلال حیثیتی بود و بازی سنگینی هم برای هر دو تیم محسوب می‌‌شد رفته بودیم برای سه امتیاز و حقمان برد بود ولی آنها شانس آوردند که مساوی گرفتند.

* پس مدعی هستی سپاهان بهتر بود؟

- اصلا شک نکنید. استقلال یکی دو موقعیت بیشتر نداشت و باید بگویم اگر آنها رحمتی را نداشتند ما بازی را با اختلاف چند گل می‌‌بردیم.

* با توجه به حذف در جام‌حذفی و مساوی‌هایی که اخیرا می‌‌گیرید نگران نگرفتن سهمیه نیستید؟

- سهمیه؟! ما داریم می‌‌رویم برای قهرمانی، سهمیه که سهل است. در ضمن ما از ابتدای نیم‌فصل مدام با رقیبانمان یعنی استقلال و گسترش بازی کردیم و از این به بعد بازی‌هایمان راحت‌تر است. ما کمی بدشانسی آورده‌ایم اگر در زدن ضربات آخر دقت کنیم و توپ‌هایمان وارد دروازه شود خیلی خوب می‌‌شود.

* مهاجمان استقلال را چطور دیدی؟

- چیز خاصی از آن‌ها ندیدم جز موقعیتی که قاضی به وجود آورد آنها موقعیت‌های زیادی خلق نکردند.

* قبل از بازی گفته بودی نظری می‌‌تواند خطرناک باشد. حالا بود یا نه؟

- نظری در کل بازیکن خوبی است ولی پنجشنبه روز خوبش نبود.

* بیگ‌‌زاده زیاد از خط دفاع رد شد چرا جلوی او را نگرفتید؟

- خیلی هم رد نشد ولی هاشم کلا هم پسر خوبی است و هم بازیکن خوبی و من او را از صمیم قلب دوست دارم.

* خودت زیاد خوب بازی نکردی دلیلش چه بود؟

- من خیلی سخت سرما خوردم و با شرایط واقعا بدی بازی کردم. آنفولانزا گرفتم و از بعد بازی از خانه بیرون نرفتم و فقط خوابم.

* برویم سراغ تیم‌ملی، زارع نظر کی‌روش را جلب کرده و قرار است دفاع وسط بازی کند با این حال فکر می‌‌کنی سرمربی تیم‌ملی دوباره تو را دعوت کند؟

- در اردوهایی که حضور داشتم کی‌روش نظر مساعدی روی من داشت و خیلی هم من را دوست داشت ولی الان نمی‌‌دانم چی شده که از من خوشش نمی‌‌آید! فکر می‌‌کنم به خاطر دو بازی‌ای که نمایش قابل قبولی نداشتم نظر کی‌روش تغییر کرد ولی غیر از آن در بقیه بازی‌ها از خودم راضی بودم.

* گسترش را می‌‌توانید شکست دهید؟

- گسترش تيم جوان و خوبي است ولي اين بازي خانگي است و ما محكوم به برد هستيم. آرزو ميكنم كه سپاهان با برد در اين بازي به روزهاي خوبش بازگردد.