فقط و فقط به استقلال فکر می کنم!

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه‌نویی معتقد است اگر تیم او تمام نفراتش را در اختیار داشته باشد حتی می‌تواند تیکی‌تاکا بازی کند. او از نتیجه تساوی با سپاهان در اصفهان ناراضی نبود هر چند که می‌گفت می‌توانستیم برنده شویم چون موقعیت‌هایمان بهتر از سپاهان بود.

* از بازی با سپاهان راضی بودید؟

- قبل از هر چیز جا دارد از مسئولان باشگاه سپاهان و مردم فرهنگ‌دوست اصفهان تشکر کنم. همچنین یک تشکر ویژه هم از خانواده حاجی‌وند دارم که بعد از بازی، پذیرای کاروان استقلال بودند. در مورد سوالتان هم باید بگویم هر ۲ تیم می‌توانستند برنده شوند و در مجموع بازی خوبی بود ولی من فکر می‌کنم موقعیت‌های گلزنی ما خیلی بیشتر از سپاهان بود و اگر قاضی دقت می‌کرد و آن ضربه سر را به اوت نمی‌زد با هر ۳ امتیاز به تهران برمی‌گشتیم.

* گویا از عملکرد مهاجمان راضی نیستید؟

- ما مهاجمان خوبی داریم. قاضی هم مهاجم خوبی است و زحمتش را کشید اما بچه‌ها باید در زدن ضربات آخر بیشتر دقت کنند. در همین بازی با سپاهان ما می‌توانستیم ۳ گل بزنیم البته آن‌ها هم ۲ موقعیت خوب داشتند.

* پرسپولیس هم در جدول استقلال را گرفت و…

- به هر حال هنوز زود است در مورد تصاحب جام صحبت کنیم اما با این فوتبال، من به آینده خیلی امیدوار شدم و مطمئن هستم که استقلال یکی از مدعیان جدی و سرسخت قهرمانی است.

* این روزها بعضی‌ها می‌گویند شاید شما سال آینده از استقلال جدا شوید؟

- من فقط به استقلال فکر می‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم تا موفق شود. لطفا سوال بعدی!

* آرش برهانی چرا در لیست نبود؟

- این من هستم که تصمیم می‌گیرم و مقابل سپاهان هم آرش با تشخیص بنده بازی نکرد. مسلما هر بازیکنی که در تمرینات آماده‌تر باشد به میدان می‌رود.

* در بازی‌های آینده شانس دارد؟!

- من به نیمکت که نگاه می‌کنم می‌بینم که مهره‌های خوبی داریم بالاخره رقابت باید بین بچه‌ها باشد. ما در نیم‌فصل هم تیم را تقویت کردیم تا ضعف‌های خودمان را برطرف کنیم. طبعا همه بازیکنانی که عضو استقلال هستند در بازی‌های آینده شانس دارند از جمله آرش.

* از کبه چه خبر؟

- او هم باید تلاش کند تا فیکس شود.

* به سرنوشت لاوره که دچار نمی‌شود؟

- نه. لاوره به وطن ما توهین کرد و من متاسفم برای افرادی که به او خط دادند و همراهی‌اش کردند. اگر او فقط به من توهین می‌کرد شاید می‌گذشتم ولی او به ایران توهین کرد و حرف‌هایی زد که عجیب بود. متاسفانه خیلی‌ها می‌خواهند استقلال و قلعه‌نویی را به حاشیه ببرند.

* فکر می‌کنید چه تیم‌هایی شانس قهرمانی دارند؟

- الان زود است در این مورد صحبت کنیم ولی شخصا به آینده استقلال خیلی امیدوارم و معتقدم ما تیم خیلی خوبی داریم.

* حرف آخر؟

- اميدوارم تيم ملي در جامجهاني دست به کارهاي بزرگ بزند.