مسی که ترس ندارد؟!

به گزارش افکارنیوز، کریم انصاری فرد امیدواراست با گلزنی در بازی های لیگ سهم بیشتری در ترکیب ثابت تیم ملی داشته باشد و کی روش بیشتر از او استفاده کند. انصاری فرد امید زیادی به درخشش در جام جهانی دارد و می خواهد از برزیل ترانسفرشود.

انصاری فرد در دربی تبریز به دلیل محرومیت حضور نداشت و بعد از نتیجه بازی تیمش برابر گسترش فولاد پیگیر قرعه کشی جام جهانی بود. بعد از هم گروهی ایران با آرژانتین وتقابل با ستاره فوتبال جهان مسی نظرات مختلف و جالبی مطرح شد. انصاری فرد بعد از قرعه کشی گفتگوی کوتاهی داشت:

* نظرت در مورد هم گروهی با آرژانتین و رویارویی با مسی چیست؟

- من درک نمی کنم چرا بعضی ها از هم گروه شدن با آرژانتین ترسیده‌اند. ما طبق قرعه با آرژانتین، بوسنی ونیجریه هم گروه شدیم و می دانیم بازی با آرژانتین سخت است بالاخره با قهرمان جهان و یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی بازی داریم. ما باید یک بازی خوب برگزار کنیم چون آرژانتین تیم بزرگی است.

* در ۲ بازی دیگر می توانیم امتیاز بگیریم؟

- تیم ملی ایران می تواند جلوی نیجریه و بوسنی برنده بازی باشد و این توانایی را داریم.

* پس معتقدی ایران شانس صعود دارد؟

- چرا که نه؟! ما می توانیم با یک تدارکات خوب صعود کنیم. فقط باید تمام امکانات از لحاظ بازی تدارکاتی و سایر مسائل فراهم باشد.

* به هر حال تقابل با آرژانتین و مسی یک رویا بود و حالا عملی شده..

- ما به جام جهانی رفتیم و حضور در جام جهانی یعنی برای هر اتفاقی آماده باشیم و باید با ابرقدرت ها بازی کنیم. ما می دانستیم ۳۱ تیم قدرتمند دنیا در جام جهانی حضور دارند و امکان هر قرعه ای وجود دارد. تا خرداد باید آماده شویم و یک بازی خوب برگزار کنیم. در ضمن ما ۳ بازی داریم و باید به هر ۳ بازی فکر کنیم.

* خودت برای این بازی ها آماده هستی؟

- من حاضر هستم با آمادگي کامل و روحيه بالا براي تيم ملي کشورم بازي کنم.