دوست ندارم راجب استقلال حرفی بزنم!

به گزارش افکارنیوز، میلاد میداوودی درباره حضورش در فدراسیون فوتبال عنوان کرد: «برای پیگیری یک شکایت قدیمی که مربوط به کمیته انضباطی می شود به فدراسیون آمدم. پرونده مربوط به شکایت من از استقلال اهواز در چند سال گذشته است و این باشگاه مبلغی به من بدهکار است. امروز پس از این همه سال، کمیته انضباطی به نفع من رای داد.»

وی ادامه داد: «کمیته انضباطی حکم را به من داده است تا باشگاه استقلال اهواز بدهی من را بپردازد. باید به اهواز برگردم تا ببینم چه شرایطی پیش می آید. امیدوارم زودتر به پولم برسم.»

مهاجم استقلال خوزستان درباره وضعیت خود گفت: «شرایط خوبی دارم و تیم هم روند مناسبی را طی می کند. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده امتیازات موردنظر را به دست بیاوریم تا شرایطمان از این بهتر شود.»

وی درباره بحثبازگشتش به استقلال در نیم فصل و منتفی شدن این موضوع اظهار داشت: «در این باره دیگر دوست ندارم صحبت کنم. نیم فصل هم گذشته است و فایده ای ندارد. اگر خواستم به استقلال تهران برگردم در سال های بعد این کار را انجام می دهم. از محبت هواداران این تیم هم سپاسگزارم.»

مهاجم سابق استقلال تهران درباره اینکه آیا فردی با بازگشت وی مخالف بود یا نه گفت: «نه، چیز خاصی نبود. من در استقلال خوزستان شرایط خوبی را سپری می کنم. به جز استقلال تهران، از دو، سه تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم و پس از صحبت با ویسی ترجیح دادم در اهواز بمانم.»

میداوودی درباره اینکه آیا امیدوار است از تیم استقلال خوزستان به جام جهانی برود گفت: من همه تلاشم را می کنم تا به این مهم برسم. هر بازیکنی حقش باشد به تیم ملی دعوت می شود. امیدوارم در نهایت جزو تیم اعزامی به برزیل باشم.