به گزارش افکارنیوز، آتیلا حجازی در حالیکه در مزار پدرش بود حرف هایش را اینگونه آغاز کرد: تولد پدرم روز ۲۳ آذر است و من هم امروز(شنبه) به بهشت زهرا(س) آمدم. البته مردم و تعدادی از هواداران پدرم روز پنجشنبه مراسمی گرفتند و چون خیلی ها می خواستند از شهرستان بیایند، از ما خواستند که آخر هفته مراسم بگیریم. جا دارد از همه آنها تشکر کنم، ما نمی توانیم محبت شان را جبران کنیم ولی دست شان را می بوسیم.»

او در قسمت دیگری از حرف هایش تاکید کرد که هنوز نبودن پدرش را باور ندارد. حجازی در این خصوص تاکید می کند: «الان که بر سر مزار پدرم هستم اصلا حس خوبی ندارم. من نمی توانم نبودن او را باور کنم و در این دو سال و چند ماهی که در کنارمان نیست خیلی ضربه خوردم. در این مدت هم پدرم خیلی کم به خوابم آمده است. نمی دانم چرا او به خواب همه می آید جز من.»

حجازی در قسمت دیگری از حرف هایش در خصوص حاشیه های بازی مس و پرسپولیس و ناراحتی پرسپولیسی ها بابت نشان دادن عدد ۴ توسط مظلومی می گوید: «من در کنار آقای مظلومی نبودم و این صحنه که می گویند او عدد ۴ را نشان داد ندیدم. من فقط این را شنیدم که مظلومی بعد از اخراج، زمانی که قصد بیرون رفتن از کنار زمین را داشته، یک سری حرف ها شنیده است. به هر حال او آن زمان ناراحت بود و تیم هم سه گل خورده بود. به نظر من هواداران پرسپولیس نباید روی اعصاب مظلومی راه می رفتند.»

مربی مس در خصوص شرایط بحرانی این تیم هم می گوید:ما نیاز به حمایت هواداران داریم و خوشبختانه با اینکه ۶ گل خوردیم ولی هیچ توهینی از سوی مردم کرمان و هواداران مس نشنیدیم.تیم ما نیاز به حمایت دارد و امیدوارم در بازی های آینده این باخت را جبران کنیم.