جاسوس استقلال چه کسی است؟!

به گزارش افکارنیوز، چند وقتی است که امیر قلعه‌نویی‌ از تمام حرف‌های رد و بدل شده میان بازیکنان استقلال با خبر می‌شود آن هم در شرایطی که آبی‌پوشان با توجه به تجربه بالایی که داشتند، تمام اقدامات لازم برای پنهان ماندن حرف‌های خصوصی را انجام می‌دادند. ولی به نظر می‌رسید قلعه‌نویی‌ دست آنها را خوانده و برای کنترل جو درونی تیم راهکاری را در دستور کار قرار داده که حسابی جواب داده تا کوچک‌ترین بحثمیان بازیکنان استقلال نیز از او پنهان نماند.

شروع این اتفاق از روزی بود که منتظری و تیموریان در جمع آبی‌پوشان از پیشنهادهای خارجی خود گفتند و به این موضوع اشاره داشتند که تصور می‌کنند مسیر موفقیت آنها در ترانسفر شدن هموارتر باشد. این صحبت خیلی زود به گوش قلعه‌نویی‌ رسید به شکلی که فردای آن روز در جمع بازیکنان به این موضوع اشاره داشت که به اجبار جلوی رفتن بازیکنی را نمی‌گیرد و هر کس فکر می‌کند پیشرفت او در جدایی از استقلال است می‌تواند برود که این واکنش قلعه‌نویی‌ بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

اما شایعه جاسوس داشتن قلعه‌نویی‌ در جمع بازیکنان فقط به این موضوع اختصاص نداشت. اتفاقاتی که برای برهانی رقم خورد و صحبت‌های او بلافاصله به سرمربی انتقال یافت نیز باعثسکونشینی این مهاجم شد تا جایی که حالا استقلالی‌ها اطمینان دارند که فردی با نزدیک شدن به آنها اطلاعاتی جمع‌آوری کرده و در اختیار قلعه‌نویی‌ قرار می‌دهد.

این موضوع وقتی برای آبی‌پوشان قطعیت یافت که صحبت‌های خصوصی نیکبخت در رختکن نیز به گوش سرمربی رسید. در این روز استقلالی‌ها پس از تمرین در رختکن نشسته بودند و به جز بازیکنان تیم، هیچ یک از اعضای کادر فنی در رختکن نبودند و پس از آن قلعه‌نویی‌، مدافع چپ پای تیم خود را به گوشه‌ای فراخواند و از او به خاطر اعتراض به نیمکت‌نشینی گلایه کرد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که استقلالی‌ها اعتقاد دارند شاید فردی که صحبت‌ها را به سرمربی منتقل می‌کند، عامل نفوذی او نباشد و فقط برای خود شیرینی حرف‌های خصوصی را به قلعه‌نویی‌ منتقل می‌کند.

در اين خصوص استقلاليها به يک بازيکن شک دارند که با وجود عملکرد ضعيف همچنان در ترکيب قرار ميگيرد و قلعهنویي هم اعتقاد ويژهاي به بازي او دارد.