گزارش تمرین امروز استقلال + حاشیه ها

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل فجر سپاسی از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان خسرو حیدری، احمد جمشیدیان، محمد قاضی، علیرضا نیکبخت واحدی و ساموئل غایب بودند. ظاهرا ساموئل مشکلات خود را با باشگاه استقلال برطرف نکرده و فعلا در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نمی‌کند.

همچنین امیر حاج قاسم مربی بدنساز آبی‌پوشان نیز در تمرین امروز حاضر نبود.

*امیرحسین صادقی که چند روزی در تمرینات استقلال حضور نداشت از امروز پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* هنگامی که تمرین آبی‌پوشان آغاز نشده بود آندرانیک تیموریان که با لباس ورزشی مستقیماً به زمین چمن آمده بود متوجه حضور تعدادی از بازیکنان در رختکن نشد. وی وقتی دید تنها ۶ نفر درون زمین چمن هستند خطاب به مجید صالح گفت چرا اینقدر کم هستیم؟ اگر قرار است در تمرینات بعد از بازی‌ها همه حاضر نشوند ما هم نیاییم که صالح پاسخ داد نیمی از بچه‌ها در ترافیک گیر کرده‌اند و در راه هستند، بقیه هم در رختکن حضور دارند.

* سید مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده به همراه آرش برهانی بازیکنانی بودند که با تأخیر به محل تمرین رسیدند. عمران‌زاده وقتی به وسط زمین رفت خطاب به قلعه‌نویی گفت امیرخان در ترافیک گیر کردم که قلعه‌نویی با خنده گفت مگر از سعادت‌آباد تا اینجا چقدر راه است، کمی زودتر بیدار شو، زودتر هم به محل تمرین می‌رسی. همچنین آرش برهانی فکر می‌کرد تمرین امروز ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و به همین دلیل این موضوع را به قلعه‌نویی توضیح داد و گفت اعضای تدارکات تیم به وی گفته‌اند تمرین امروز ساعت ۱۱ و ۳۰ انجام می‌شود.

* سرمای هوا باعثشده بود تا بازیکنان با لباس‌های گرم و کاملاً مجهز پا به محل تمرین بگذارند.

* پسر کریم بوستانی مربی استقلال که از اهواز به تهران آمده بود امروز در کنار دیگر دروازه‌بانان استقلال تمرین کرد. وی قبلاً سابقه بازی در لیگ دسته اول و استقلال دزفول را دارد.

* در ابتدای تمرین قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع و به مدت کوتاهی با آنها صحبت کرد. وی سپس با مجید صالح به گفت‌وگو پرداخت و در خصوص بازی روز گذشته و نحوه تمرینات با مربی استقلال حرف می‌زد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل فجر سپاسی بازی می‌کردند پس از ۲۰ دقیقه تمرین راهی استخر و سونا شدند بقیه بازیکنان هم در قالب دو گروه سبز و زرد فوتبال در یک سوم زمین را پشت سر گذاشتند. در این تمرین مهدی رحمتی تا پایان حضور داشت و در کنار دیگر بازیکنان ذخیره روز گذشته به تمرین پرداخت. با اعلام کادر فنی تمرین آبی‌پوشان فردا ساعت ۱۱ صبح در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و آبی‌پوشان کار با وزنه را پشت سر خواهند گذاشت.

تيم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام قم به مصاف صبا خواهد رفت.