رویانیان: هیچکس از ما حمایت نمی‌کند

به گزارشافکارنیوز،محمد رویانیان ضمن بیان این مطلب افزود: از زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمدم تلاش کردم طرح های اقتصادی تاثیرگذاری را برای این باشگاه برنامه ریزی و اجرا کنم که شکر خدا چند طرح به سرانجام رسید که شرکت پیشکسوتان پرسپولیس یکی از آنها بود و در حال حاضر خدمات خوبی را به پیشکسوتان می دهد. برنامه های دیگری هم داریم که متاسفانه هیچکس از ما حمایت نمی کند که بتوانیم آنها را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: قطعا کار کردن در پرسپولیس نیاز به حمایت های همه از جمله اعضای هیات مدیره دارد اما متاسفانه هیات مدیره ما نه تنها کمکی به من و باشگاه نکرده است بلکه زیر پای ما را هم خالی کردند و به دنبال اهداف و برنامه های خودشان بودند که البته خیلی زود عقب نشینی کردند و مشخص نیست در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش به درخواست شما برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس پاسخی داد گفت: تاکنون که هیچ واکنشی به درخواست های من نداشتند. ظاهرا خودم باید بروم و با مسئولان وزارت ورزش جلسه بگذارم تا تکلیف پرسپولیس مشخص شود. با شرایطی که داریم تصمیم گیری سخت است و شاید هم تصمیم عجیبی گرفتم چرا که هیچکس از ما حمایت نمی کند و برخی ها هم اجازه نمی دهند برنامه هایمان را به اجرا درآوریم.

محمد رویانیان با اشاره به گفتگوی تلفنی که با علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال داشت گفت: ما دعوایی با هم نداشتیم. ایشان صحبت هایی را مطرح کرده بودند که ما هم جواب دادیم. البته بنده خدا تحت فشار هوادارانش این حرف ها را زده بود و برخی خبرنگاران هم شیطنت کرده بودند. با این حال فتح الله زاده مثل برادر من است و احترامش برای من واجب است اما در این ماجرا شروع کننده ایشان بود و ما هم جواب صحبت های او را دادیم.

وی در مورد مشخص شدن وضعیت بازیکنان تیم امید پرسپولیس برای حضور در دیدار با استقلال به خبرنگار مهر گفت: با آقای تاج در این مورد صحبت کردیم و قرار است فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم بگیرد تا ما و تیم های دیگر بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم. به هر حال برای همه تیم ها مهم است که بتوانند از بازیکنانشان در این شرایط استفاده کنند. ما هم بازیکنانی داریم که برای تیم خوب کار می کنند و امیدواریم مشکل آنها هم حل شود و ما بتوانیم یک دربی خوب را برگزار کنیم.

محمد رویانیان در مورد اظهار نظر مسئولان سازمان لیگ که عنوان کرده بودند مستنداتی در پرونده محسن قهرمانی وجود ندارد گفت: اینها همه حرف است. مدارک پیش آقای علیپور است و امیدوارم پس از بررسی های نهایی تصمیم درستی در این مورد گرفته شود.