محاکمه کاپیتان قرمزها به خاطر اتفاق جنجالی اول فصل!

به گزارش افکارنیوز، استیون جرارد، کاپیتان تیم لیورپول و تیم ملی انگلیس ممکن است آنطور که باید و شاید نتواند روی تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ تمرکز کند، چرا که باید در دادگاه حاضر شود و در خصوص اتفاق جنجالی که در ماه آگوست برایش رخ داد پاسخ دهد.

چند ماه پیش در حالی که قرمزپوشان مرسی‌ساید مشغول آماده کردن خود برای حضور در رقابت‌های فصل جاری بودند، در نزدیکی منزل جرارد درگیری رخ داد که یک طرف ماجرا کاپیتان لیورپول و همسرش بودند. اکنون بعد از گذشت چند ماه شخصی به نام آلن لوید، پیدا و مدعی شده است در آن ماجرا از سوی جرارد به او ضرر رسیده و از کاپیتان سه شیر شکایت کرده است. دادستانی شهر لیورپول هم تصمیم گرفته که به این شکایت رسیدگی کرده و و در پایان فصل جاری دادگاهی را برای محاکمه جرارد برگزار کند.

گفته می‌شود که شاکی جرارد یکی از زبده‌ترین موسسات وکالت شهر لیورپول را مامور کرده است تا به شکایت او علیه کاپیتان انگلیس رسیدگی کنند و از ۴ ماه پیش که این حادثه رخ داده به شدت پیگیر قضیه است.

فصل جاری لیگ برتر انگلیس در ماه مه ۲۰۱۴ خاتمه خواهد یافت و بلافاصله پس از آن روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس از ملیپوشان انگلیسی برای حضور در اردوی تیم ملی این کشور برای کسب آمادگی جهت حضور در جام جهانی ۲۰۱۴، (تورنمنتی که در مرحله گروهی آن باید برابر ایتالیا، اروگوئه و کاستاریکا قرار بگیرد) آماده کند البته اگر ماجرای محاکمه جرارد باعث از بین رفتن تمرکز او و بازیکنانش نشود.