درخواست قلعه نویی از رئیس‌جمهور

به گزارشافکارنیوز، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل راه آهن و صدرنشینی در لیگ برتر، در نشست خبری گفت: ابتدا درگذشت مادر جواد خیابانی را به او تسلیت می‌گویم. خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز حساس را از بازی با راه‌آهن گرفتیم و بازیکنان با معرفت و غیرتی فوتبال بازی کردند و توانستیم از تیم خوب راه آهن سه امتیاز بگیریم. راه‌آهن یک فوتبال مدرن بازی می‌کند و در طول ۹۰ دقیقه دو سه بار تغییر سیستم داد و این نشان دهنده خوب بودن تیم است. ما هم خیلی خوب بازی کردیم.

وی ادامه داد: از دکتر حسن روحانی می‌خواهم به وضعیت زمین ورزشگاه‌ های تختی و آزادی توجه کند. این دو ورزشگاه می‌توانند در خاور میانه میزبان مسابقات مهمی باشند. زمین تختی نسبت به بازی‌های قبل بهتر شده است و شرایط رختکن هم همین طور. امروز در مجموع فوتبال تاکتیکی بازی کردیم و از نظر روحی و روانی مهدی نظری با گلی که زد در شرایط خوبی قرار گرفت.

قلعه‌نویی در مورد سه بازیکن تعویضی استقلال و اینکه نیمکت این تیم خالی بود و همچنین لگد آرش برهانی به کلمن، گفت: من فیلم بازی را حتما می‌بینم، اگر برهانی چنین کاری کرده باشد او تا زمانی که من در استقلال باشم این بازیکن در استقلال نخواهد بود. می‌خواستیم سید حسین حسینی را به جای تیموریان را بفرستیم که دیدیم نمی‌شود. دو بازیکن سه اخطاره داشتیم. حنیف و قاضی هم نبودند و اگر آنها بودند وضعیت‌ بهتر بود اما خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد حضور سه چهار هزار نفری تماشاگران استقلال، گفت: تیم برای مردم است چه به ورزشگاه بیایند چه نیایند امروز هم آمدند و تیم را حمایت کردند و سه امتیاز را گرفتیم و بازی‌های بعدی استقبال بیشتری خواهد شد اما امکانات رفاهی برای تماشاگران کم است.

نوری فر، مدیر رسانهای استقلال هم در ابتدای نشست درگذشت مادر جواد خیابانی را تسلیت گفت.