دعوت قلعه نویی از بازیکن پرسپولیس!

به گزارش افکارنیوز،

*مسلمانآخر فصل آبی‌پوش می‌شود؟

پرسپولیسی ها از حالا رایزنی های خودشان را برای قرارداد دائمی محسن مسلمان آغاز کردند. بازیکن جوان و خوش‌تکنیک سرخ‌ها که به طور قرضی و برای مدت ۶ ماه راهی پرسپولیس شده تاکنون توانسته رضایت صددرصدی کادرفنی را جلب کند.

وقتی بحثحضور این بازیکن در تیمداییشد، امیر قلعه‌نویی و استقلالی‌ها نیز برای عقد قرارداد با مسلمان چراغ سبز نشان دادند. از آنجا که خانواده مسلمان به خصوص مادرش جزو طرفداران پر و پا قرص استقلال به شمار می‌روند کم مانده بود این بازیکن راه کج کند و سر از این تیم در آورد. اما مسئولین ذوب‌آهن به مسلمان گفتند فقط حاضرند رضایت‌نامه‌اش را برای پرسپولیس صادر کنند تا او به طور قاضی راهی این تیم شود.

به همین دلیل مسلمان که به خاطر بعضی اختلافات دیگر قصد نداشت در ذوب بماند و می‌خواست برای ادامه فوتبال به تهران بیاید، قبول کرد قید علاقه قبلی‌اش را بزند و به توافق مسئولین دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن احترام بگذارد تا در این فصل جزو شاگردان علی دایی نام بگیرد.

* به دنبال رضایت دائمی

بعد از درخشش مسلمان در بازی‌های نیم‌فصل دوم و گلزنی‌هایش، کادر فنی از مسئولین تیم خواستند رضایت‌نامه دائمی این بازیکن را برای فصل آینده هم بگیرند. به همین دلیل چند وقتی است رویانیان مذاکراتش را با سعید آذری آغاز کرده تا در صورت رضایت ذوبی‌ها این موضوع حل و فصل شود.

جالب اینکه آذری تاکنون درخواست مدیرعامل پرسپولیس را قبول نکرده و گفته حاضر نیستیم به هیچ عنوان رضایت‌نامه دائمی مسلمان را آن هم به این زودی صادر کنیم. اما پرسپولیسی‌ها امیدوارند به مرور زمان و تا قبل از پایان فصل رضایت مسلمان را بگیرند تا خیالشان بابت این بازیکن راحت و آسوده شود.

* تردید مسلمان

بعد از مذاکره دو باشگاه شایعه شد مسلمان به زودی ازپرسپولیسجدا می‌شود تا برای ادامه بازی راهی تیم سابقش شود. هر چند این شایعه خیلی زود از سوی مسلمان تکذیب شد اما این بازیکن به محض شنیدن خبر علاقه پرسپولیسی‌ها برای حفظ او گفت که به هیچ عنوان قصد جدایی از تیم محبوبم را ندارم و تا آخر فصل در پرسپولیس ماندگارم.

اما وقتی خبرنگاران از مسلمان سئوال کردند با توجه به درخواست سرخ‌ها علاقه دارد در این تیم بماند و رضایت‌نامه دائمی‌اش صادر شود جواب داد: «به سئوالتان جواب نمی‌دهم. فعلا پایان فصل نرسیده و من بعد از اتمام بازی‌های لیگ در مورد آینده‌ام تصمیم می‌گیرم.»

از لحن صحبت‌های مسلمان کاملا مشخص است که او چندان راغب نیست برای فصل آینده در پرسپولیس کارش را ادامه بدهد. حتی مسلمان در محفل دوستان و بازیکنان هم گفته با پایان فصل بهترین انتخاب را می‌کند تا یک وقت متضرر نشود. حتی بعضی از دوستان بازیکن جوان و گلزن تیم معتقدند شاید مسلمان در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود.

در هر صورت جواب‌های مبهم مسلمان در این خصوص باعثشده تا خیلی‌ها به این نتیجه برسند. او در پایان لیگ از پرسپولیس جدا خواهد شد.

* بی پولی یا استقلال؟!

هر چند بازیکنان پرسپولیس بابت بی‌پولی و بدقولی مسئولین بابت پرداخت مطالباتشان بسیار ناراحتند اما اکثر آنها به خاطر علی دایی سکوت کرده و حرفی در خصوص بی‌پولی نمی‌زنند.

با این حال تعدادی از آنها به قدری مشکلاتشان زیاد شده که در خفا گفته اند با پایان فصل از پرسپولیس جدا خواهند شد. اگر مسلمان هم تاکنون روی پیشنهادسرخ‌هاتردید کرد یکی از دلایلش به خاطر مشکلات مالی و بدقولی مسئولین است.

البته باخبر شدیم استقلالی‌ها نیز علاقه‌مندند هر طور شده مسلمان را برای فصل آینده آبی‌پوش کنند. حتی یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی که ارتباط بسیار خوبی با این بازیکن دارد از حالا تلاشش را آغاز کرده تا مسلمان را متقاعد به حضور در استقلال کند.

البته مسلمان به علت تعهدی که نسبت به پرسپولیسی‌ها دارد اصلا دوست ندارد راجع به پیشنهاد آبی‌پوشان‌ها فکر کند اما با این حال او بدش نمی‌آید فصل بعد راهی تیمی شود که خود و خانواده‌اش علاقه شدیدی به آن دارند.

با پايان ليگ مشخص ميشود مسلمان در پرسپوليس ماندني ميشود يا به استقلال خواهد پيوست.