جاسم کرار بالاخره قرمز پوش میشود؟!

به گزارش افکارنیوز، حمید زینی زاده درباره آخرین وضعیت حضور تونی اولیویرا در تراکتورسازی عنوان کرد: «ما با تونی در تماس هستیم و پیش قرارداد او تنظیم شده است. مانعی که در این باره وجود دارد بدهی ۵۰۰ میلیونی به این مربی از سال گذشته است. بر اساس رایزنی هایی که داشته ایم قصد دارد به زودی این پول را به او پرداخت کنیم.»

وی ادامه داد: «با رفع این مشکل، تونی بلافاصله به ایران می آید و کارش را با تراکتورسازی آغاز می کند. تلاش ما این است شرایطی را فراهم کنیم تونی در بازی با سایپا که شنبه آینده همراه تیم باشد.»

مدیرعامل تراکتورسازی درباره وضعیت تمرینات این تیم تا زمان حضور سرمربی جدید گفت: «فعلا فرهاد پورغلامی و باغ آبادی تیم را هدایت می کنند و بعد از حضور تونی، درباره کادر فنی و برنامه های آتی آن تصمیم گیری می کنیم. تونی با خود دو دستیار به تبریز می آورد.»

وی درباره اینکه بدین ترتیب حضور گزینه های دیگر به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتورسازی منتفی است یا نه اظهار داشت: «گزینه اول ما تونی است. این موضوع را قبلا هم گفته ایم. او از تیم شناخت دارد و سعی می کنیم به هر ترتیب که شده تونی را متقاعد کنیم. اگر در هر حالتی نتوانستیم تونی را بیاوریم، با گزینه های دیگر صحبت می کنیم.»

زینی زاده درباره وضعیت کرار جاسم گفت: کرار در حال انجام کارهای مربوط به سفر خود به تبریز است. او روز یکشنبه به باشگاه الطببه رفت تا با مدیرعامل این باشگاه دیدار کند اما موفق نشد تا او را ببیند. قرار است کرار روز دوشنبه با مسئولان باشگاه الطلبه دیدار کند تا رسما رضایتنامه اش برای حضور در تراکتورسازی را بگیرد.