ستاره بعدی استقلال هم ساز جدایی کوک کرد

به گزارش افکارنیوز، به نظر می‌رسد قبل از دربی شرایط خوبی در استقلال حاکم نیست. شروع این شرایط بد از خداحافظی فرهاد مجیدی در ‌۷ آبان ‌۱۳۹۲ کلید خورد.

بعد از آن نوبت به جدایی پژمان منتظری رسید تا همه را شوکه کند. جدایی منتظری هنوز هضم نشده بود که خیلی راحت‌‌ حکم موافقت با جدایی جواد نکونام صادر شد‌ و حالا آندرانیک تیموریان ساز جدایی را کوک کرده است.

تهدید یا هر اسم دیگری که بتوان رویش گذاشت؛ تیموریان به سیم آخر زده و گفته در صورتی‌که پولش را ندهند، این تهدید را عملی می‌کند. هافبک استقلال که پس از جدایی منتظری و با خبر شدن از مفاد قرارداد و میزان دریافتی او به شدت ناراحت است، قصد دارد این بار تصمیم جدی بگیرد.

تیموریان در ابتدای فصل از قطر به استقلال آمد و در مذاکرات متعددی که با فتح الله زاده داشت گفت که مسایل مالی برایش در فصل جاری مهم است. مدیرعامل استقلال هم قول داد که به تمام وعده‌های مالی‌اش در قبال تیموریان عمل کند اما تا این‌جا او بخشی از پول آندو را داده است.

تیموریان در طول فصل جاری چند بار به‌دلیل عدم پرداخت پولش در تمرینات شرکت نکرده و از این بابت گلایه کرده است. به نظر می‌رسد اما این بار او قصد دارد تصمیم جدی‌تری بگیرد.

تیموریان که در گفتگو با دوستان نزدیکش تلویحا از این تهدیدها حرف زده و گفته‌ که اگر پولش را ندهند، تصمیم جدی می‌گیرد، مذاکراتی را با یک باشگاه خارجی داشته است.

منابع خبری فاش کردند این باشگاه در یکی از لیگ‌های عربی حضور دارد و حتی قرارداد‌‌ اولیه را برای امضای تیموریان آماده کرده است. آندو به مسئولان استقلال پیغام داده در صورتی که پولش را طی یکی، دو هفته آینده ندهند، به این پیشنهاد پاسخ مثبت می‌دهد و از این تیم جدا می‌شود.

البته فتح الله زاده گفته‌ در اواخر همین هفته یا ابتدای هفته آینده به او پولی پرداخت خواهد کرد و بی‌شک این اتفاق می‌تواند تا حدودی تب تند آندو را آرام کند.

با جدایی منتظری و احتمالا نکونام، فتح الله زاده علاقه‌ای ندارد که تیموریان از جمع آبی‌ها جدا شود. امیر قلعه‌نویی هم به‌طور قطع مخالف این اتفاق است. جدایی تیموریان و نکونام در میانه میدان می‌‌تواند ضربه جبران‌ناپذیری به استقلال بزند. البته با‌توجه به جدایی احتمالی نکونام، بی‌شک فتح الله زاده و قلعه‌نویی به هر‌‌دری می‌زنند تا بتوانند خواسته‌های مالی تیموریان را برآورده کنند.

نکته‌ای که در این جدایی‌ها به چشم می‌آید این است که این جدایی‌طلبان همان بازیکنانی هستند که استقلال مجبور شد در ابتدای فصل آن‌ها را با قراردادهای میلیاردی راضی کند و حالا همین بازیکنان میلیاردی یکی یکی دارند از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شوند.

در هر صورت استقلال شرايط خوبي در آستانه دربي ندارد. دست ژنرال براي اين بازي بدجوري خالي شده و او مجبور است در اين مدت کم شرايط آرامي را در تيمش حاکم کند.