به قلعه نویی ارادت و علاقه خاصی دارم!

به گزارش افکارنیوز، ایمان مبعلی یک‌بار دیگر باید مقابل تیم مورد علاقه‌اش بازی کند. وی به شکست همنام تهرانی خوشبین است. مبعلی در خصوص رویارویی با امیر قلعه‌نویی هم اظهارنظر جالبی دارد؛ اینکه ژنرال مربی مورد علاقه‌اش است. این هافبک به سوالات پاسخ داده است.

* چرا دربی برگشت خوزستان را هم مانند دربی رفت باختید؟

- گل اول را به شکلی بد و بد زمانی دریافت کردیم. گل دوم را هم روی ضدحمله که شگرد فولاد محسوب می‌شود، خوردیم. ما در زمان به ثمر رسیدن گل دوم غافلگیر شدیم، آن‌هم در شرایطی که ویسی بارها به ما تذکر داده بود که روی ضدحملات فولاد خوب کار کنیم، چرا که تیم فرکی روی اجرای این تاکتیک تبحر دارد. عدالت در داربی خوزستان نتیجه تساوی بود.

* پس از شکست و تساوی در دیدارهای اخیر در هفته پیش رو باید به مصاف استقلال بروید که با شکست راه‌آهن صدرنشین لیگ‌برتر شده است…

- با تمامی مشکلاتی که داریم من به نتیجه دیدار آینده‌مان مقابل استقلال امیدوارم و معتقدم مانند دیدار رفت می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

* وضعیت تیم‌تان به گونه‌ای شده است که شاید سقوط کنید. نگران این موضوع نیستی؟

- تیم‌های میانه جدول از جمله تیم ما همگی استرس سقوط دارند اما سقوط فقط در شرایطی اتفاق می‌افتد که ما برنده نشویم و تیم‌های پایینی‌مان امتیاز بگیرند. در شرایط فعلی سرنوشت دست خودمان است و می‌توانیم با کسب نتایج مطلوب در دیدارهای پیش رو در لیگ‌برتر بمانیم. بدون شک ما خوب نتیجه خواهیم گرفت تا نگران سقوط احتمالی نباشیم.

* در مورد رویارویی با تیم امیر قلعه‌نویی چه صحبتی داری، مربی که سخت خواهان حضور تو در استقلال بود؟

- من به امیر قلعه‌نویی خیلی علاقه دارم و حتما قبل از بازی برای او دسته گل خواهم برد.

* به گلزنی در دیدار با استقلال هم فکر می‌کنی؟

- مطمئنا سرمربی استقلال هم دوست دارد من بهترین نمایش را مقابل این تیم داشته باشم اما اگر قسمت شد و گل زدم خوشحالی نمی‌کنم، چون در این تیم بازی کرده‌ام و برای این تیم و سرمربی‌اش خیلی احترام قائلم.

* کعبی در مصاحبه‌ای گفته که عده‌ای از تماشاگران تیم‌تان را در اهواز تحت فشار قرار می‌دهند.

- بله، حرفهاي كعبي درست است و بهانه براي باخت نيست. بازيهاي ما در اهواز به گونهاي تحتالشعاع تيم استقلال اهواز قرار گرفته و بعضيها به اشتباه فكر ميكنند ما امتياز استقلال اهواز را گرفتيم و در ليگبرتر بازي ميكنيم. متاسفانه توضيحات ما هم چندان تاثير نداشته و استرس داريم؛ استرس از سوي كساني كه معلوم نيست دنبال چه هستند و گاهي اوقات با حرفها و شعارهايشان بازيكنان ما را سخت اذيت ميكنند افرادي كه واقعا نميدانيم از سوي چه كساني هستند و حرف حسابشان چيست.