رویانیان: آقای عادل همه اش تقصیر شماست

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان روی خط تلفن برنامه ۹۰ آمد و گفت: «چیزی که از برنامه ۹۰ عاید بازیکنان شد، زیر سوال رفتن دو بازیکن جوان تیم ملی بود.»

فردوسی پور گفت که در برنامه ۹۰ اسمی از کسی برده نشده است.

رویانیان با انتقاد شدید از ایجاد فضای سنگین توسط برنامه ۹۰ برای ۲ بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: «این ۲ نفر، بازیکنان جوان و ملی ما هستند. علیرضا منصوریان اعلام کرده که مسلمان و صادقیان قلیان نکشیده‌اند و هم‌اتاقی آنان هم اعلام کرده این ۲ بازیکن ساعت ۲۱:۳۰ به تهران بازگشته‌اند.»

وی افزود: «علاوه بر این مدیر کافی شاپ نیز قلیان کشیدن مسلمان و صادقیان را تکذیب کرده است. بنابراین ۳ دلیل برای اینکه نشان دهد این ۲ بازیکن قلیان نکشیده‌اند وجود دارد. اکنون چرا فضایی به این سنگینی را به راه انداخته‌اید و نام اشخاص را به این شکل مطرح می‌کنید؟»

فردوسی پور گفت: «بهتر است مصداقی صحبت کنید. ما در برنامه از کسی اسم نبردیم. اسم بردن از بازیکنان باید تقبیح می شد اما در برنامه ما اسمی برده نشد.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات مجری برنامه ۹۰ مبنی بر اینکه اسامی این ۲ بازیکن را علیپور مطرح کرده است، تصریح کرد: «علیپور چه کاره است؟ مگر او خودش آنجا بوده و قلیان کشیده است؟ وقتی سرمربی تیم گفته این ۲ بازیکن نبودند، چرا باید به آنها بی‌حرمتی کنیم؟ همانطور که گفتم، اظهارات منصوریان، هم‌اتاقی مسلمان و صادقیان و تکذیب مدیر کافی شاپ هتل ۳ دلیلی است که بی‌گناهی بازیکنان پرسپولیس را نشان می‌دهد.»

رویانیان در ادامه با انتقاد از کارشناس داوری برنامه ۹۰ خاطرنشان کرد: «چرا کارشناس داوری قسم می‌خورد و می‌گوید خدا شاهد است که بازیکن فولاد قصد زدن توپ با دست را نداشته است؟ شما از کجا می‌دانید که این بازیکن اراده داشته یا نه و کجا عنصر معنوی در فوتبال آمده است؟ اگر یکی با ماشین به کسی بزند از او سوال نمی‌کنند که عمدی بوده یا غیر عمد بلکه باید جوابگو باشد. در اینجا هم بازیکن چه قصور داشته یا نه اما هند انجام شده است.»

افشاریان در این جا وارد بحثشد و گفت: «من حاصل جوانی ام در فوتبال بوده است. نگفتم که خدا شاهد است که هند بوده بلکه گفتم خدا شاهد است که من با انصاف حرف می زنم. تشخیص من این است که آن حرکت هند نبود و می دانم که با این حرف همه پرسپولیسی ها علیه من می شوند. ۲۰۰ بار دیگر هم ببینم می گویم که هند نیست.»

رویانیان همچنین به حضور خداداد افشاریان در دپارتمان داوری اشاره و از او خواست تا از همکارانش دفاع بی‌دلیل نکند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: صدا و سیما در جلوگیری از آسیبهای اجتماعی و همچنین انجام کارهای فرهنگی نقش بسیاری داشته است. من هم معتقدم قلیان کشیدن توسط یک بازیکن ملیپوش جرم است اما وقتی ۳ دلیل برای تبرئه این ۲ بازیکن وجود دارد باید دامن آنها را از این اتهام پاک کرد.