فتح الله زاده قول شارژ مالی داد!

به گزارش افکارنیوز، علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان باشگاه استقلال پیگیر اتهامات زده شده به دو بازیکن با اخلاق هستندالبته به نظرم اتهام زنی به ورزشکاران درست نیست و نباید این مسائل در انظار عمومی مطرح شود، البته باشگاه استقلال موافق قلیان کشی نیست اما پیگیر تهمت‌های وارده به دو بازیکن ما است.

امیری تاکید کرد: فتح‌الله‌زاده به بازیکنان تیم استقلال تاکید فراوان کرده است تا از مصاحبه‌های حاشیه‌ای به شدت بپرهیزند و فقط مصاحبه‌هایی در جهت تشویق و حمایت و حضور تماشاگران به ورزشگاه داشته باشند.

معاون ورزش استقلال در خصوص درخواست رحمتی از فتح‌الله زاده در مورد عدم انتشار تصاویر از پرسپولیسی‌ها تصریح کرد: من در جریان این قضیه نیستم اما از طریق برخی از دوستان این موضوع را شنیدم.

وی در خصوص قرارداد نکونام با تیم الکویت اذعان داشت: جواد نکونام برای تیم ا ستقلال زحمت‌های زیادی متحمل شده است و ما دوست داشتیم در تیم استقلال بماند اما تقدیر این بود که جدا شود. من برای وی آرزوی پیروزی و موفقیت می‌کنم.

امیری خاطرنشان کرد: تیم استقلال در وضعیت خوبی قرار دارد امیدوارم جمعه شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند باشیم نتیجهی بازی را نمیتوانم پیشبینی کنم اما هر چه خدا بخواهد پیش میآید فتحالله زاده هم قول داده است بعد از دربی با یک شارژ مالی روحیه بازیکنان را افزایش دهد.