به گزارش افکارنیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد. از آنجا که اعلام شده بود تمرین ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود. بازیکنان زودتر از موعد مقرر به محل تمرین رسیدند و آبی‌ها ۳۰ دقیقه زودتر استارت تمرین را زدند. قبل از شروع تمرین بازیکنان تیم استقلال که با دوربین تلویزیونی شبکه خبر روبرو شده بودند در خصوص بحثقلیان و حاشیه‌هایی که پیرامون سرخابی‌ها این روزها مطرح شده صحبت‌ می‌کردند. عمران‌زاده‌ هنوز هم از انتشار آن عکس ناراحت است و عنوان می‌کرد تا آخر پای این موضوع ایستاده است. از سوی دیگر بازیکنان هم که حنیف را سوژه قرار داده بودند با وی شوخی می‌کردند و می‌گفتند با گل‌زنی با دربی جوابشان را بده.

*احمد جمشیدیان و کبه تنها غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

*خبرنگاران ژاپنی که دو هفته‌ای است در ایران حضور دارند امروز نیز به محل تمرین استقلال آمده و از برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان گزارش می‌گرفتند. آنها در طول تمرین با خبرنگاران ایرانی نیز مصاحبه کردند.

*در حالیکه سرمربی تیم استقلال مشغول گفت‌وگو با خبرنگاران بود بازی با سوت مجید صالح آغاز شد. بازیکنان در ابتدا کارهای ترکیبی را انجام دادند و پس از بازی آقاوسط یک فوتبال کاملاً جدی در قالب تو تیم سبز و زرد را پشت سر گذاشتند. امیرقلعه‌نویی که با لباسی کاملاً مجهز به تمرین آمده بود در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شد.

وی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد و از آنها می‌خواست که با دقت در ضربات آخر عمل کند. تمرین آبی‌پوشان در حالی برگزار می‌شد که ساموئل پس از برخورد یک ضربه محکم به چشمش دچار آسیب‌دیدگی شد و کادر پزشکی تصمیم گرفت این بازیکن به تمرین ادامه ندهد. وی زودتر از سایر بازیکنان استقلال محل تمرین را ترک کرد.

* فوتبال درون تیمی آبی پوشان در حالی برگزار می شد که وقتی تیم زرد در یک صحنه توسط محمد قاضی توپ را به سمت دروازه زد عمران زاده با عصبانیت پایش را به تیر دروازه کوبید. آرش برهانی نیز که بعد از بازی با استقلال خوزستان به تمرینات اضافه شده امروز موفق شد هت‌تریک کند و سه گل به ثمر رساند. ضمن اینکه قاضی نیز دو ضربه را درون دروازه سید حسین حسینی کرد و در مجموع عملکرد مهاجمان استقلال قابل تقدیر بود.

* درحالی که آخرین ارسال در فوتبال درون تیمی روی دروازه ها انجام شد حنیف عمران زاده و محمد قاضی به شدت به هم برخورد کرده و دچار آسیب دیدگی شدند. البته قاضی خیلی زود بلند شد ولی عمران زاده به خود می پیچید.
*با نزدیک شدن به دربی ۷۸ تعداد تماشاگران حاضر در تمرین استقلال هم افزایش پیدا کرد. امروز چیزی حدود ۱۵۰ نفر از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره کردند. تعدادی از هواداران پرچم پرسپولیس را که پاره شده بود در دست داشتند و تعدادی دیگر در گفت‌وگو با دوربین شبکه خبر کری پیش از دربی را انجام می‌دادند وقتی خبرنگاران از هواداران در خصوص نتیجه بازی سؤال می‌کردند تعدادی از آنها می‌گفتند این بازی ۱۰۰درصد برنده دارد و مطمئناً استقلال بازی را به نفع خود تمام می‌کند. یکی از هواداران نوجوان استقلال می‌گفت برهانی جمعه گل می‌زند و دیگری اعتقاد داشت زننده گل استقلال به پرسپولیس نیکبخت خواهد بود.

*با گذشت ۳۰ دقیقه از تمرین آبی‌پوشان دوربین برنامه ورزش از نگاه دو نیز وارد تمرین استقلال شد و به تهیه گزارش از اعضای این تیم پرداخت.

*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی حاضران تمرین امروز استقلال بودند. دین محمدی برای دقایقی با افشین حاجی‌پور بازیکن اسبق استقلال صحبت و خاطرات دربی را برای آنها تعریف می‌کرد.

*یک هوادار معلول امروز روی ویلچر نشسته بود از کنار زمین تمرین استقلال را تماشا می‌کرد. بازیکنان تیم استقلال و امیر قلعه‌نویی به محض ورود به زمین با این هوادار برخورد گرمی داشتند.

*با وجود آنکه گفته می‌شد ممکن است از طرف باشگاه پرسپولیس شخصی برای آنالیز تمرینات استقلال درتمرینات این تیم حاضر شود اما خبری از این موضوع نبود و حتی قلعه‌نویی پیش از تمرین صراحتاً اعلام کرد هر شخصی دلش می‌خواهد در تمرینات ما حضور پیدا کرده و کارهای ما را ببیند مشکلی نخواهد داشت.

*تمرینات استقلال فردا مجدداً پیگیری و آبی‌پوشان برای دیدار با پرسپولیس خود را آماده خواهند کرد.