هاشمیان و هدایتی در کابینه سرخ!
گروه ورزشی -

با استعفای محمد رویانیان از پرسپولیس حالا سرخپوشان پایتخت در آستانه تغییرات گسترده‌ای قرار گرفته و هر روز نام یک گزینه تازه به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شنیده می‌شود. اخبار پیرامونی از وزارت ورزش از گزینه‌هایی نظیر عادبدینی و دادکان به عنوان مدیرعامل آتی سرخ‌ها نام می‌برند اما ظاهرا دامنه تغییرات در پرسپولیس فرا‌تر از این هاست و وزارت ورزش تصمیم دارد با استعفای رویانیان، تغییراتی هم در هیات مدیره سرخ‌ها انجام دهد تا پرسپولیس با ترکیب مدیریتی تازه و همسو با وزارت ورزش فعالیت خود را ادامه دهد.

به گزارشافکارنیوز؛با وجود اینکه علی پروین به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شده، وزارت ورزش و جوانان به دنبال گزینش مهره‌های جدید برای کرسی‌های هیات مدیره سرخپوشان است و بعید به نظر می‌رسد که عمر مدیریتی اعضای فعلی که علی پروین هم جزئی از آن است ادامه داشته باشد و ظرف ۱۰ روز آینده، چارت مدیریتی باشگاه پرسپولیس تغییرات جدی را به خودش خواهد دید.

در همین راستا مذاکراتی با گزینه‌های مختلف صورت گرفته و وزارت ورزش تاکید فراوانی دارد تا گزینه‌های اصلح و جدیدی را به کابینه پرسپولیس اضافه کند. یکی از اصلیترین گزینه‌های وزارت ورزش برای حضور در هیات مدیره سرخ‌ها وحید‌هاشمیان مهاجم سابق پرسپولیس است. گزینه‌ای که هفته گذشته به وزارت ورزش دعوت شد و جلسه‌ای محرمانه با گودرزی داشت که نکته اصلی آن مذاکره برای حضور هاشمیان در چارت مدیریتی سرخ‌ها بود.

پیشنهادی که حتی برای خود وحید هم تعجب برانگیز و غیر قابل پیش‌بینی بود و هلی کوپ‌تر سابق تیم ملی ایران را شوکه کرد.

هاشمیان نیز از وزیر ورزش فرصت خواست تا روی این پیشنهاد جذاب فکر کند. جالب اینکه همزمان با این پیشنهاد بحثحضور‌ هاشمیان در تیم ملی امید و سرمربیگری‌اش در این تیم نیز مطرح شد که فقط در حد یک پیشنهاد باقی ماند و با توجه به در اولویت بودن وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس مسکوت گذاشته شد.

چهره دیگری که این روز‌ها دوباره نامش برای حضور در پرسپولیس شنیده می‌شود، حسین هدایتی است. در سال‌های اخیر هر بار صحبت از علی پروین شده، اتوماتیک‌وار نام حسین هدایتی به عنوان حامی مالی سلطان نیز دیده شده است.

این بار نیز ماجرا به همین منوال است. هدایتی و پروین که چندی پیش و در روزهای نخست وزارت گودرزی برای اجاره پرسپولیس‌ پیش قدم شده بودند، حالا با کناره‌گیری رویانیان مجال یافته‌اند تا بدون دغدغه زمام امور را در پرسپولیس‌ بر عهده بگیرند.

البته تسویه بدهی‌های مالی و سامان دادن به شرایط نامناسب اقتصادی باشگاه از جمله وظایف سازمانی هدایتی است که گفته می‌شود بر سر آن با مقامات وزارت ورزش نیز به توافق رسیده است. هدایتی که از مدت‌ها قبل به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی هیات‌مدیره پرسپولیس‌ مطرح بود حالا با توجه به شرایط به وجود آمده یقیناً یکی از گزینه‌ها برای هیات مدیره پرسپولیس‌ خواهد بود.

اینک نوبت به سلطان سرخ‌ها رسیده تا می‌انبری باشد برای رسیدن حسین هدایتی به آرزوی چندین و چند ساله‌اش. حسین هدایتی با اطلاع از مشکلات مالی و بدهی‌های معوقه بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس، بلافاصله بعد از سرپرستی علی پروین از او خواست لیست مطالبات پرسپولیسی‌ها را در اختیارش قرار بدهد تا به اصطلاح حسن نیت خودش را به پروین و پرسپولیسی‌ها نشان داده باشد.

رویانیان منتقمی را پیشنهاد داد!

با وجود استعفای محمد رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس حضوری فعال در کابیته سرخها دارد و کماکان عضو هیات مدیره است و از همین رو برای انتخاب جانشین خود یک گزینه را به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد کرده است. رویانیان با وجود اینکه رابطه خوبی با سران وزارت ورزش ندارد اما یک گزینه را به مسئولان وزارت برای انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید پیشنهاد کرده است. رویانیان، بهروز منتقمی قائم مقام خود را پیشنهاد کرده است. رویانیان در آخرین جلسه هیات مدیره با خنده و تلویحی انتخاب پروین را نیز به فال نیک گرفت اما مشخصا علاقهای به مدیرعامل شدن وی ندارد و البته گفته میشود با وجود اختلافاتی که با امیر عابدینی داشت، مخالف انتخاب وی نیز نیست!