پرونده ذوب آهن، استقلال داستان دار شد!

به گزارش افکارنیوز، اسماعیل حسن‌زاده در واکنش به اعتراض علی پروین، سرپرست باشگاه پرسپولیس به رای کمیته انضباطی اظهار داشت: برخی از دوستان همه آرا را به یک چشم می‌بینند. آیا در دادگستری همه مجرمان را اعدام می‌کنند؟ کمیته انضباطی آرای خود را براساس رفتارها، حرکات، سابقه افراد و …صادر می‌کند. ممکن است این آرا از نگاه دیگر دوستان متفاوت باشد ولی از دید کمیته انضباطی آرا متناسب صادر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حکم کمیته انضباطی نباید دلخواه افراد باشد، افزود: آرا براساس تشخیص کمیته انضباطی و با بررسی گزارشات مختلف صادر می‌شود. اینکه فردی انتظار دارد رای پرونده‌ای شدید یا خفیف صادر شود، نظر شخصی‌ اوست و به آن احترام می‌گذاریم ولی ارتباطی به کمیته انضباطی ندارد. بار دیگر تاکید می‌کنم ما آرای خود را بر اساس آنچه به وقوع پیوسته، نوع رفتارها و … صادر می‌کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اینکه پروین از وی خواسته پرونده دیدار فولاد - پرسپولیس را بار دیگر بررسی کند، گفت: اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکل و مسئله‌‌ای دارند، می‌توانند با کمیته انضباطی مکاتبه کنند. اگر مکاتبه آنها به دست ما برسد، قطعاً آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

حسن‌زاده درباره پرونده دیدار ذوب‌آهن - استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی عنوان کرد: پرونده این دیدار در حال بررسی است و رای آن پس از بررسی اعلام خواهد شد.