دایی: یکی از تلخ ترین شکست های عمرم بود!

به گزارش افکارنیوز، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: دو تیم خوب بازی کردند و اگر ما هوشیارتر بودیم، می‌توانستیم برنده میدان باشیم.

وی عنوان کرد: اما ما قدر فرصت ۱۲۰ دقیقه‌ای بازی را ندانستیم و همین عامل شکست‌مان شد. در پنالتی‌زدن هم موفق نبودیم و بازی را باختیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می‌شود اگر شما در دیدار مقابل فولاد شکست بخورید، برکنار خواهید شد، گفت: من سرمربی تیم هستم و به شایعات کاری ندارم. من تصمیم‌گیرنده باشگاه نیستم. برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنیم و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

وی ادامه داد: ۱۸ امتیاز از بازی‌های لیگ باقی مانده است و ما سعی می‌کنیم به هدف خود برسیم. چون ما مدیون هوادارانمان هستیم و باید برای راضی کردن آنها تلاش کنیم.

دایی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد با تغییر مدیرعامل باشگاه تیم با مشکل مواجه شده است، عنوان کرد: پرسپولیس از خیلی وقت پیش مشکل داشت و تغییر مدیریت اولین مشکل ما نیست.

سرمربی پرسپولیس تهران درباره تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: فولاد جزو بهترین باشگاه‌های ایران است و فوتبال را بسیار خوب ارائه می‌دهد. این تیم دو شکست سخت را به ما تحمیل کرد. فولاد در آینده مطمئنا با فرکی بزرگتر خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه به نظر می‌رسید در انتخاب پنالتی‌زن مشکل داشتید، عنوان کرد: من بر مبنای تمرینات و آمادگی بازیکنانم ترکیب تیم را انتخاب کردم ولی در زدن ضربات موفق عمل نکردیم.

دایی در پایان گفت: این علی دایی است که درخصوص مسائل فنی تصمیم نهایی را اعلام میکند. نظر هوادار و تماشاگر برای من محترم است و برای هواداران احترام قائل هستم.