به گزارش افکارنیوز، آندرانیک‌ تیموریان یک بازیکن موثر، مفید و جنگنده و از عناصر مهم در ترکیب تیم ملی فوتبال به شمار می‌آید.

آندو، این روز‌ها حال و هوای دیگری دارد، آمادگی بدنی بالا و توان فنی خوب اما روحیات تهاجمی و پر خاشگری‌ که بعضا این نوع رفتار به گروه نیز منتقل می شود ویژگی‌های چند هفته اخیر آندو‌ تیموریان است.



مقصد بعدی تیموریان


درگیری‌های فیزیکی اگر چه در فوتبال اجتناب‌ ناپذیر است اما آندو درگیری‌هایش فراتر از فوتبال رفته است از قبل از بازی دربی تهران تا خود مسابقه دربی‌ و پس از آن پرخاش‌های پیاپی به بازیکنان حریف و اعتراض‌های مکرر به نحوه قضاوت با لحن آمرانه و …

آندو تیموریان به مرز پختگی رسیده است اما راهی که در پیش گرفته معلوم نیست به کجا ختم شود و شاید عاقبت خوبی در انتظارش نباشد.


ذهن عصبی و تهاجمی‌خوب فکر نمی‌کند …

پرخاشگری‌ نیز قدرت تفکر را از انسان می‌گیرد و در نهایت بار فنی و تاکتیکی بازیکن و میزان و درصد اشتباهاتش‌به نحوه فاحشی بالا می‌رود.


آندو را می‌خواهیم چرا که جام جهانی در پیش است، این نوع برخورد در زمین چمن و مستطیل سبز در جام جهانی پیامد خوبی نخواهد داشت البته در مورد آندو نوشتیم چرا که توقع ما از وی بالاتر است و به دلیل تجربیات بالای آندو برای ما جای تعجب دارد.


بازیکنان دیگری هم در لیگ برتر وجود دارند که به نوعی پرخاشگری‌ و اعتراض اعتیاد پیدا کرده‌اند، اما شاید توقعات به اندازه آندو که در حال حاضر یکی از آماده ترین بازیکنان ایران است از آنها نمی‌رود.


این را قبول داریم که جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در پیش است و این حساسیت لیگ برتر را بیشتر کرده است و باید این موضوع را به شکلی کنترل کرد و توان فنی بازیکنان به جای احیاء و اجرا در زمین صرف پرخاشگری و خشونت نشود و به اعتقاد ما مقصد آندو در این راه نامعلوم است.