آقای گل سابق: کی میگه گل من طلسم شده؟!

نگاه متفاوت و جالب بازیکن خبرساز استقلال به قهرمان شدن در لیگ!
آرش برهانی از ارزش یک امتیاز بازی با ذوب آهن و تاثیر این نتیجه در سرنوشت قهرمانی صحبت کرد.
۳ ۴ ۱ نظر
[-] اندازه متن[+]

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، آرش برهانی از ارزش یک امتیاز بازی با ذوب آهن صحبت کرد. وی گفت: ما برای کسب ۳ امتیاز مقابل ذوب آهن به میدان رفتیم اما شرایط مان برای این دیدار واقعا سخت بود با این حال در روزی که روزمان نبود توانستیم به تساوی با ارزشی دست پیدا کنیم، یک امتیازی که در سرنوشت قهرمانی آخر فصل خیلی به ما می تواند کمک کند.

مهاجم استقلال در خصوص حضور ثابتش در این دیدار گفت: همیشه سعی کردم برای استقلال مثمر ثمر بازی کنم. متاسفانه در این دیدار مصدومیت خسرو و گلی که خوردیم ما را خیلی غافلگیر کرد تا طبیعتا من هم مثل بقیه بچه ها نتوانم کاری انجام دهم. با این حال امیدوارم بتوانم در بازی های بعدی برای استقلال گلزنی کنم.

برهانی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کند زدن گل صدم او طلسم شده است، اظهار داشت: به این چیز ها فکر نمی کنم و اعداد و ارقام برای من اهمیتی ندارند اما نه به این معنی که گلزنی برای استقلال برایم مهم نباشد، بدون شک دوست دارم برای استقلال موثر باشم و بهترین بازی ها را برای تیمم انجام دهم. امیدوارم در بازی های بعدی این اتفاق بیافتد و برای استقلال گل بزنم.

وی در ارتباط با شانس قهرمانی استقلال در لیگ گفت: شرایط مان به نسبت بقیه تیم ها بهتر است چرا که بازیکنان با تجربه و خوبی در اختیار داریم و همین اتفاق باعثشده تا شانس قهرمانی ما بیشتر از همه تیم ها باشد. امیدوارم در پایان فصل هم عنوان قهرمانی در لیگ متعلق به ما باشد.

برهانی بازی با مس را اینگونه پیش بینی کرد:قعر جدولی بودن مس کار ما را سخت می کند از اینرو نباید این تیم را دست کم بگیریم و مطمئنا با همه توان مان برای کسب برد در این دیدار به میدان می رویم تا در کنار ارائه یک بازی هوشمندانه به برد برسیم.