چگونه پرسپولیس یک شبه مدعی قهرمانی شد؟

به گزارش افکارنیوز، پرسپولیسی‌ها پس از برد در هفته بیستم مقابل ملوان، با نفت تهران مساوی کردند و سپس به فولاد خوزستان باختند. سپس یک مساوی دیگر در دربی پایتخت و مجددا یک باخت مقابل گسترش فولاد، سرخپوشان را حسابی ناامید کرده بود.

باخت به فولاد در جام حذفی هم موجب شد خیلی ها از ناکامی دایی در هر دو جام حرف بزنند اما برد مقابل سپاهان و نتیجه نگرفتن رقبا باعثشد کبک سرخپوشان حسابی خروس بخواند و حتی اختلاف سه امتیازی آنها با دو تیم صدر جدول به چشم هواداران نیاید.

البته اینکه هواداران پرسپولیس به بازی‌های سخت استقلال اشاره می کنند و معتقدند پرسپولیس می تواند استقلال را پشت سر بگذارد نمی تواند زیاد استدلال درستی باشد زیرا ۵ بازی باقیمانده سرخپوشان هم چندان بازی‌های آسانی نیست.

البته فعلا هر ۶ تیم بالای جدول جزو مدعیان هستند اما با نگاهی به بازیهای باقیمانده به نظر میرسد شانس فولاد و سپاهان از تیم های دیگر بیشتر باشد. هر چند این دو تیم هم دیدارهای سنگینی در پیش دارند اما به نسبت دیگر تیم ها شانس بیشتری دارند. در بین این دو تیم هم فولاد به خاطر امتیازات بیشتری که دارد به مراتب شانس بیشتری دارد و شاید فرکی امسال بالاخره مزد بازیهای زیبای تیمش را بگیرد و بتواند مزه قهرمانی را با فولاد خوزستان بچشد.