به گزارش افکارنیوز، در هفته سوم سوپرلیگ کاراته، آذرخودرو نوین در شرایطی برای دومین بار به دانشگاه‌ آزاد در یک رقابت سخت و البته جذابباختکه بسیاری از کارشناسان تیم غلامرضا دباغیان را تیمی احیا شده می‌دانستند و فکر می‌کردند یک هفته استراحت برای این تیم کافی بوده تا به اندازه لازم آماده شود. هر چند آذرخودرو در هفته سوم توانست از سد تیم‌های آوای رزم، لوله آسیا، جندی‌شاپور شیراز و پرهام با قدرت بگذرد اما در مقابل تیم مدعی دانشگاه‌ آزاد چاره‌ای جز تسلیم نداشت.

درخشش سجاد گنج‌زاده، هامون درفشی‌پور و میلاد یاری در کنار پیروزی دیگر یاران دانشگاه و البته شکست امیرمهدی‌زاده که این روزها از عنوان قهرمانی جهان تنها یک نام را یدک می‌کشد شرایط را برای شکست شاگردان دباغیان فراهم کرد. شاید اگر امیر مهدی زاده مقابل هامون درفشی‌فر شکست نمی‌خورد قمی‌ها می‌توانستند لااقل با یک مساوی به خانه برگردند.

درفشی‌پور آنقدر مقابل مهدی‌زاده خوب ظاهر شد که حالامسئولان فنی فدراسیوندیگر نمی‌توانند روی سطح فنی قهرمان جهانشان همانند گذشته حساب کنند. چندین ماه مصدومیت حسابی مهدی‌زاده را عقب انداخته و این چندمین باخت او در فصل جاری سوپرلیگ بود. دانشگاه‌ آزاد توانست در کنار این برد شیرین تیم‌های مناطق نفت خیز و سپاهان را با نتیجه مشابه ۲۸ بر صفر ببرد تا بازهم شاهد شکست‌های سریالی نفتی‌ها باشیم.

هفته سوم دور برگشت آبستن حوادثدیگری هم بود. شکست‌های لوله آسیا که به جرات می‌توان گفت بدبین‌ترین فرد نیز انتظارش را نداشت. شاگردان اکبر عبدلی در شرایطی طعم شکست را در هفته هفتم از سوپرلیگ چشیدند که تا این هفته در میدان متحمل باخت نشده بودند. این تیم در عین ناباوری در شرایطی مقابل آوای رزم و آذرخودرو شکست خورد که در هفته دوم با بردهای پیاپی خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کرده بود. هر چند این تیم در ادامه سپاهان و جندی‌ شاپور شیراز را از پیش رو برداشت اما واقعیت این است که در بهترین شرایط هم دیگر نمی‌تواند به قهرمانی در اولین حضور خود در سوپرلیگ فکر کند و حالا باید برای نایب‌قهرمانی بجنگد.

در دیگر دیدارهای هفته برق هرمزگان توانست مقابل آوای رزم و شهید داورزنی قرچک به پیروزی برسد ولی در ادامه به مناطق‌نفت خیز و پرهام باخت. مناطق نفتی خیز هم در ادامه به پرهام باخت و پرهامی‌ها نیز متحمل شکست مقابل آذرخودرو شدند. آوای‌رزم از سد شهید داورزنی قرچک گذشت و در آخرین دیدار نیز سپاهانی‌ها توانستند جندی‌ شاپور‌ شیراز را ببرند.

در پایان هفته سوم از دور برگشت سوپرلیگ کاراته این دانشگاهآزاد بود که با ۴۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاد و فاصله خوبی نسبت به تیمهای دوم و سوم پیدا کرد. آذرخودرو با ۳۹ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و لولهآسیا هم با ۳۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. تیمهای سپاهان، پرهام، آوای رزم، برقهرمزگان، مناطقنفتخیز، جندیشاپور و شهید داورنی هم به ترتیب تا پایان هفته سوم در جایگاههای چهارم تا دهم جدول ایستادند.