به گزارش مهر ،دیدار برگشت تیم های فوتبال آلومینیوم هرمزگان و مقاومت سپاسی شیراز برای مشخص شدن تیم سوم راه یافته به لیگ برتر فصل آینده در شرایطی از ساعت ۱۷ امروز سهشنبه در ورزشگاه تختی بندرعباس شروع شد که طرفداران دو تیم از ساعت ها قبل به درگیری و زد و خورد پرداخته اند.

براساس این گزارش، به دلیل برگزاری این بازی در ورزشگاه ۵ هزار نفری تختی بندرعباس و حضور چند برابر هواداران، مشکلات زیادی برای تماشاگران دو تیم ایجاد شده که به درگیری خونین آنها منجر شده است. طرفداران دو تیم که اجازه راه‌یابی به ورزشگاه را پیدا نکرده اند با سنگ به جان هم افتاده اند به گونه ای که تعداد زیادی از آنها دچار مصدومیت شدید شده اند.

اکثر تماشاگران تیم مقاومت سپاسی که به بندرعباس آمده اند با هواداران تیم آلومینیوم درگیر شده اند و شیشه‌های مغازه‌ها، منازل و اتومبیل های اطراف ورزشگاه شکسته شده است. تعداد زیادی از هواداران دو تیم نیز به دلیل پرتاب سنگ مجروح شده‌اند.

مسئولان فوتبال بندرعباس در حالی تصمیم به برگزاری این بازی در ورزشگاه ۵ هزار نفری گرفته اند که این شهر یک ورزشگاه ۲۵ هزار نفری به نام خلیج فارس دارد و مشخص نیست که به چه دلیل این بازی در ورزشگاه خلیج فارس برگزار نشده است.

تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ آزادگان را با برتری ۲ بر صفر برده و امروز در صورت کسب تساوی می تواند به عنوان سومین تیم راهی لیگ برتر شود. قبل از این تیم های داماش و مس رفسنجان به لیگ یازده صعود کرده بودند.