به گزارش مهر ،دیدار برگشت مرحله پلی آف رقابتهای لیگ دسته اول امروز بین تیم های آلومینیوم هرمزگان و مقاومت سپاسی در ورزشگاه ۵ هزار نفری تختی بندرعباس برگزار شد که در پایان تیم شیراز با نتیجه ۴ بر صفر میزبان خود را شکست داد و به لیگ برتر صعود کرد. مقاومت بازی رفت را ۲ بر صفر برده بود.

در این بازی که به قضاوت محسن قهرمانی و در حضور بیش از ۵ هزار تماشاگر برگزار شد، محمدرضا پورمحمد در دقایق ۳۱ و ۵۱ و امین شجاعیان در دقیقه ۷۳ و ایوب کلانتری در دقیقه ۷۸ برای تیم مقاومت سپاسی شیراز گل زدند تا این تیم با اقتدار راهی لیگ برتر شود. تیم مقاومت که بازی رفت را با ۲ بر صفر برده بود، در دیدار امروز کار سختی پیش رو نداشت و توانست با پیروزی در دیدار برگشت به لیگ برتر صعود کند.

دقایق پایانی این دیدار در شرایطی که با پیروزی ۴ بر صفر تیم مقاومت سپاسی پیگیری می شد به دلیل پرتاب سنگ توسط تماشاگران و بنا بر تصمیم محسن قهرمانی برای دقایقی متوقف شد. در این بین بازیکنان مقاومت قبل از سوت پایان بازی به شادی پرداختند و صعودشان به لیگ برتر را جشن گرفتند.

محسن قهرمانی داور این بازی پس از دقایقی توقف بازی اعلام کرد ورزشگاه شرایط برگزاری ادامه بازی را ندارد و پس از استعلام مسئولان و تایید ناظران فدراسیون این دیدار نیمه کاره پایان یافته اعلام شد تا مقاومت سپاسی به لیگ برتر صعود کند.

قبل از این تیم های داماش گیلان و مس رفسنجان با صدرنشینی در گروه های دوگانه به رقابتهای لیگ برتر صعود کرده بودند. در مقابل تیم های استیل آذین، پاس همدان و پیکان قزوین نیز با قرار گرفتن در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر، به رقابتهای فصل آینده لیگ دسته اول سقوط کردند.