چرا دروازه بان پرسپولیس اجازه خروج ندارد؟

به گزارش افکارنیوز، این روزها از هر طرف باشگاه پرسپولیس با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند تا حدی که خیلی‌ از بازیکنان تا انتهای فصل بنا به دلایلی دچار مشکلات متعددی شده‌اند. یکی از این بازیکنان که دچار دردسر فراوانی شده، نیلسون دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس است که در به در دنبال گرفتن پاسپورت و مجوز خروج از کشور است.

تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دو ماه بیشتر باقی نمانده و این دروازه‌بان برزیلی تلاش می کند تا با رفع مشکلات بتواند راحت‌تر از ایران خارج شود، اما ماجرای نیلسون بسیار عجیب است. این بازیکن ۱۵۰ میلیون تومان به اداره مالیات بدهکار است ۸۰ میلیون بابت سال گذشته و ۷۰ میلیون بابت سال جدید به همین دلیل او فعلا ممنوع الخروج است اما برای پیگیری کارهایش که تا دو ماه آینده و انتهای لیگ دچار مشکل نشود در به در دنبال رفع مشکل مالیاتی‌اش است.

نیلسون پس از اعتراض‌هایی که به باشگاه پرسپولیس بابت این مشکل داشت باعثشد تا علی پروین نیز در تماس‌های تلفنی با مسئولان اداره مالیات گفت‌وگو کند و از حال و روز باشگاه پرسپولیس و بی‌پولی آنها اداره مالیات را باخبر کند اما جالب این است که هنوز هیچ تغییری در تصمیم‌های اداره مالیات گرفته نشده و آنها اعلام کردند تا موقعی که ۱۵۰ میلیون تومان نیلسون پرداخت نشود او حق خروج از کشور را ندارد.

نیلسون به شدت در چند روز اخیر پیگیر رفع این مشکلش است اما هنوز این مشکل پابرجاست و حل نشده است. وی حتی تماسهای تلفنی با رویانیان و دیدارهایی با پروین هم داشته اما تا به این لحظه هیچ فایدهای نداشته و فقط نامهنگاریهایی از سوی باشگاه برای نیلسون با اداره مالیات شده است. نیسلون بسیار نگران است که پس از انتهای لیگ نتواند به کشورش بازگردد.