به گزارشافکارنیوز، غلامرضا بهروان اظهار داشت: دوستانی که خیلی هم برای ما محترم هستند و به برنامه ریزی اعتراض دارند اگر نظر بهتری با توجه به شرایط زمانی، محدودیتها، معذوریتها، اردوها و مسابقات تیم ملی دارند بیان کنند.

وی افزود: باید در نظر داشت که اولا طبق آیین نامه، مسابقات سه هفته آخر الزاما باید همزمان باشند، دوم اینکه ۴ تیم استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتورسازی در تاریخ ۶ و ۷ اسفند و همچنین ۲۰ و ۲۱ و ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند، سوم اینکه از تاریخ ۸ تا ۱۵ اسفند، اردوی تیم ملی برگزار می‌شود که در این مدت تیم ملی دو دیدار با تیم‌های ملی کویت در جام ملتهای آسیا و دیدار دوستانه با گینه برگزار می‌کند که به هیچ وجه در خلال این مسابقات به دلیل سفر این تیم‌ها به خارج نمی‌توانیم مسابقه برگزار کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: در ماه فروردین هم با توجه به محدودیت زمانی باز هم مسابقات فشرده است، ما نیز از این برنامه ریزی خوشحال نیستیم، اما چاره ای جز این وجود ندارد. ضمن اینکه تمام این برنامه ریزی ها برای کمک به تیم ملی و ۴ نماینده حاضر ایران در لیگ قهرمانان آسیا است.

بهروان در پایان گفت: معتقدیم غیر از این، برنامه دیگری برای اسفندماه نمی توان پیش بینی کرد، اما بنده جا دارد از همه باشگاه ها به خاطر همکاری ها و مساعدت آنها در راستای برگزاری هر چه بهتر مسابقات تشکر کنم اگر چه اجرای این برنامه ها ممکن است برای برخی باشگاه ها دشوار باشد و من از همه آنها عذر خواهی می کنم.

انتهای پیام / آ