قلعه نویی دست جاسوس استقلال را رو می کند

به گزارش افکارنیوز، استقلال در انزلی شکست خورد تا پس از مدت ها صدر جدول را از دست بدهد و شاید این اتفاق در روزهای پایانی لیگ سبب شود تا آبی‌پوشان قهرمانی را برباد رفته ببینند. اما بیشتر از اینکه شکست مقابل ملوان بازتاب داشته باشد اتفاقات درون رختکن آبی‌پوشان جنجال آفرین شد تا استقلال در روزهای حساس لیگ با حاشیه بزرگی روبرو شود.

تنش در رختکن آبی‌پوشان آنقدر بازتاب وسیعی در رسانه‌ها داشت که جایی برای تکذیب آن از سوی مسئولان نمی گذاشت. اما حالا آنچه برای استقلالی‌ها مهم است اینکه این اتفاق که در جمع قلعه نویی و آبی‌پوشان رخ داده چطور به بیرون درز کرده است.

وقتی هیچ خبرنگاری حتی در نزدیکی رختکن آّبی پوشان نیز حضور نداشته چطور اتفاقات رخ داده مو به مو به رسانه ها منتقل می‌‌شود و این موضوع شک قلعه نویی را به داشتن جاسوس در تیم به یقین تبدیل کرده است.

چند وقت پیش وقتی خبر درگیری پژمان نوری با صادقی از رسانه‌ها منعکس شد، سرمربی آبی‌پوشان به این موضوع شک کرده بود که شاید بازیکنی از تیمش در حال جاسوسی است ولی برای اینکه جو تیم به هم نخورد کمتر به این موضوع پرداخت.

قلعه نویی در جمع دستیاران خود به این موضوع اشاره کرده بود که ممکن است بازیکنی برای اینکه رسانه‌ها هوای او را داشته باشند و بتواند به تیم‌ملی دعوت شود در حال خوش خدمتی است و اتفاقات رختکن را بیرون میدهد تا در مقابل رسانه‌ها نیز هوای او را داشته باشند.

اما با توجه به اینکه استدلال خاصی برای اثبات این فرضیه نداشت، دیگر حرفی از آن به میان نیاورد. اما حالا به او ثابت شده که بازیکنی در حال جاسوسی است و در رختکن موبایل خود را روشن می‌‌کند تا خبرنگاران در جریان صحبت‌های او با آبی‌پوشان باشند.

* شک قلعه نویی به یک مدافع

امیر قلعه نویی به مسئولان باشگاه گفته که پیدا کردن جاسوس برایش کاری ندارد و خیلی زود او را پیدا می‌‌کند و برای اینکه هواداران بدانند کدام بازیکن شرایط تیم را فدای منافع شخصی می‌‌کند نام او را بازگو خواهد کرد.

در این خصوص گفته می‌‌شود یک مدافع گزینه اول جاسوسی از نظر قلعه نویی است. قلعه نویی وقتی به این مدافع شک می‌‌کند که او بارها سابقه اقدامات از این دست مانند لو دادن ترکیب تیم قبل از بازی را دارد.

این مدافع استقلال بارها به خاطر لو دادن اتفاقات رختکن مورد اتهام سرمربی بوده است و قلعه نویی مدعی شده که وقتش رسیده تا با او یک برخورد جدی انجام دهد. این بازیکن یکی از نفراتی بود که در روز انتقاد قلعه نویی از شاگردانش در رختکن به خاطر عملکرد ضعیف مورد هجوم سرمربی قرار گرفته و قلعه نویی معتقد است ممکن است همین انتقادات سبب شده باشد تا مدافع آبی‌پوشان به خودش اجازه بدهد تا موضوع را در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد.

* یک مهاجم، متهم ردیف دوم

البته قلعه نویی فقط به این مدافع شک ندارد و به یک مهاجم نیز مشکوک است و اعتقاد دارد او نیز می‌‌تواند به خاطر اتفاقات رقم خورده در این فصل موضوع را به رسانه‌ها بکشد. البته مسئولان باشگاه زیاد موافق جاسوسی این مهاجم نبودند و به سرمربی گفتند که روحیه این بازیکن به این جریان نمی‌‌خورد.

به غیر از این دو بازیکن یک هافبک و یک مدافع دیگر نیز در مظان اتهام سرمربی استقلال هستند.

* رفع اتهام از مسئول باشگاه

روز پنجشنبه در باشگاه استقلال این خبر دهان به دهان می‌‌پیچید که یکی از مسئولان باشگاه که در سفرها در کنار تیم است، خبر تنش در رختکن را به رسانه‌ها داده است. اما در همان لحظات ابتدایی ایجاد چنین شایعه‌ای از مسئول باشگاه رفع اتهام شد.

وقتی فتح الله زاده به این مقام مسئول شک کرد، قلعه نویی مدعی شد که چنین موضوعی صحت ندارد زیرا این مسئول باشگاه در رختکن و در طول زمان بعد از آن تا بازگشت به تهران در کنار او بوده‌ است و به این شکل نمی‌‌توانست اخبار رختکن را به بیرون منتقل کند.

اين در حالي است كه مسئول باشگاه در ابتداي ايجاد تنش در رختكن در جمع بازيكنان حضور نداشته و وقتي وارد رختكن شده كه موضوع به اوج خود رسيده بود.