من آقای قلعه نویی را خیلی دوست دارم

به گزارش افکارنیوز، محسن حسینی می‌‌خواست به استقلال بیاید تا در رقابت‌های آسیایی کمک حال این تیم باشد اما قانون اجازه نداد. طبق قانون یک بازیکن در یک سال نمی‌‌تواند در سه باشگاه بازی کند و او این فصل هم عضو تراکتور بوده و هم گسترش. صحبت‌های این مدافع که بدجوری ضدحال خورده را در زیر بخوانید:

* نشد بروی استقلال…

- نه، نشد. فعلا که برای تعطیلات با خانواده‌ام به کیش آمده‌ایم. مدیر برنامه‌هایم دنبال کارم بود. باعثافتخار بود که برای استقلال قدمی بردارم و در رقابت‌های آسیایی بتوانم کمکی به آن‌ها بکنم اما نشد.

* راستی در کیش به اردوی استقلال هم رفتی؟

- نه، ما دو روز دیرتر آمدیم و اصلا آبی‌ها را ندیدم.

* خودت دوست داشتی به استقلال بیایی؟

- کدام بازیکن است که دوست نداشته باشد به استقلال بیاید. به شخصه قلعه‌نویی را خیلی دوست دارم و اگر کاری ازم بخواهد شک نکنید که انجام می‌‌دهم. مسئولان استقلال و گسترش با هم به توافقاتی رسیده بودند ولی مثل این که از نظر قانونی نمی‌ شود در یک سال در سه باشگاه بازی کرد.

* مثل این که قلعه‌نویی به تو اعتقاد دارد؟

- نظر لطف اوست. سالی که با هم در تراکتور بودیم به من اعتماد کرد و من هم جواب اعتمادش را دادم. حالا این که بازیکن مورد علاقه‌اش هستم یا نه نظر خودش و مردم است. سوگلی‌‌شان هستم یا نیستم را دیگر نمی‌‌دانم این جور چیزها را جراید به من لقب می‌‌دهند. قلعه‌نوعی مرد بسیار بزرگی است و هر چه در مورد من می‌‌گوید نظر لطفش است.

* از وضعیت خود در گسترش ناراضی هستی؟

- نه برای چی ناراضی باشم؟ من نیم‌فصل به این تیم اضافه شدم. به هر حال یکسری مسائل برای من در تراکتور پیش آمد که اجازه بازی کردن در آن جا را به من نداد و به خاطر رفاقتی که با خطیبی داشتم به تیمش آمدم و الان هم خیلی خوشحال هستم که این تیم در اولین سال حضورش در لیگ باقی ماند.

* اوضاع استقلال را چطور می‌‌بینی؟

- منتظری و نکونام که از استقلال جدا شدند تیم ضعیف شد.

* غیرمستقیم داری می‌‌گویی که نباید جدا می‌‌شدند؟

- اصلا به من ربطی ندارد، در حدی نیستم که بخواهم برای کسی تصمیم بگیریم. فوتبال حرفه‌ای شده و هر تیمی که پیشنهاد خوبی بدهد بازیکن آزاد است که آن را انتخاب کند. الان دیگر با این قراردادها و بندهایی که در آن‌ها وجود دارد و با کاغذ بازی همه کار می‌‌توان کرد.

* یعنی تو هم از همین دسته بازیکن‌ها هستی؟

- تعریف از خود نباشد ولی تبریزی‌ها لقب باتعصب را به من داده‌اند چون من شش سال در تراکتور بودم و بعد از آن هم به یک تیم تبریزی دیگر یعنی گسترش رفتم.

* تو یک مدافع گلزن هستی. استقلال در گلزنی مشکل ندارد؟

- به نظر من که مشکل ندارند. فوتبال است دیگر اگر قرار باشد در هر بازی پنج، شش گل زده شود که می‌‌شود بسکتبال. لیگ ۱۶ تیمی است و رقابت‌ها حساس شده و تیم‌ها خیلی سخت امتیاز از دست می‌ دهند بنابراین محتاط بازی می‌‌کنند.

* اگر به استقلال می‌‌آمدید می‌‌شدید حنیف دو. او هم به عنوان یک مدافع، گلزن خوبی است، قبول دارید؟

- حنیف بازیکن خیلی خوبی است و به نظرم باید درتیم ملی از او استفاده شود، جای امثال حنیف در تیم‌ملی خالی‌است.

* خودتان انتظار ندارید که به تیم‌ملی دعوت شوید؟

- در مورد خودم صحبت نميكنم كلي ميگويم. نگاه كيروش بايد فراگيرتر باشد و فقط دو تيم استقلال و پرسپوليس مد نظرش نباشد. او فقط بازيكنهاي خوب اروپا يعني قوچاننژاد، دژاگه و ... را ميبيند و خوبهاي اينجا را نمي ببيند!