این شما و این هم ۳ ستاره استقلال!

به گزارش افکارنیوز:

۱ - آندرانیک تیموریان

در بازی با ملوان حضور نداشت و استقلال در خط میانی ضربه بزرگی خورد. هر چند که خودش معتقد است استقلال با او هم از ملوان چهار گل خورده بود اما بازگشتش یک تکیه‌گاه محکم برای امیر قلعه‌نویی و دیگر هافبک‌ها خواهد بود. آندو که باشد هم کار بازیسازی بهتر انجام می‌شود و هم از نقطه نظر دفاعی تیم سر و شکل بهتری می‌گیرد. آندو رابطی است مطمئن میان خط دفاع و خط حمله که خودش هم توانایی ساخت گل و گلزنی را دارد. شماره ۱۴ برای خارج کردن استقلال از بحران شانس بیشتری در قیاس با دیگران دارد.

۲ - سید مهدی رحمتی

نقش دروازه‌بان را در بازی‌های اینچنینی هرگز نمی‌توان نادیده گرفت. مهدی رحمتی در بازی با ملوان روی ۲ گل از چهار گلی که خورد مقصر بود. او که در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشت در بازی با ملوان بار دیگر خودش را زیر سوال برد اما همه می‌دانند که اگر رحمتی روی فرم باشد گل زدن را برای حریفان استقلال سخت می‌کند. دروازه‌بان استقلال برای اینکه ستاره تیمش در بازی امشب باشد به کمی شانس و روحیه نیاز دارد. چیزی که در بازی با ملوان هرگز وجود نداشت.

۳ - آرش برهانی

تجربه زیادی در بازیهای آسیایی دارد و گلهای کمی هم برای استقلال در این عرصه به ثمر نرسانده است. شماره ۹ بعد از به ثمر رساندن صدمین گلش برای استقلال سخت در پی افزایش تعداد گلهایش است. برای برهانی خوب است که گل صدویکمش را در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند و پایهگذار پیروزی تیمش باشد. آرش اصولا مقابل تیمهای عربستانی عملکرد خوبی دارد. گلهای او مقابل الهلال، النصر و الاتحاد هرگز از یاد نمیرود. آرش میتواند این حریف عربستانی را هم محو هنرش کند.