به گزارش افکارنیوز، آندرانیک تیموریان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر الشباب عربستان اظهار داشت: فکر می‌کنم استقلال شایسته باخت در این دیدار نبود. بازی خیلی خوب و منظمی را انجام دادیم ولی روی سهل انگاری گل خوردیم و هر چه تلاش کردیم نتوانستیم آن را جبران کنیم.

هافبک استقلال در مورد اعتراض هواداران خاطرنشان کرد: آنها که عاشق استقلال و مربی‌اش هستند بدانند قلعه‌نویی و سایر اعضای کادر فنی همین که توانسته‌اند استقلال را در لیگ قهرمانان و چنین رتبه‌ای در لیگ نگه دارند کار بزرگی انجام داده‌اند. باید داشته‌های‌مان را در نظر بگیریم. ۵ نفر از بهترین بازیکنان استقلال رفته‌اند و اگر منطقی نگاه کنیم می‌بینیم که با این شرایط و مصدومانی که استقلال دارد کار سختی انجام شده و هنوز هم چیزی تمام نشده است. تنها یک باخت در لیگ قهرمانان داشته‌ایم که قابل جبران است.

وی در مورد دلیل مصاحبه نکردن تعدادی از بازیکنان استقلال گفت: به هر حال بازیکنان ناراحت هستند. من از همه ناراحت‌ترم اما هر بازیکنی شرایط خودش را دارد. من از جانب تک تک بازیکنان از شما عذرخواهی می‌کنم ولی مشکل این است که ما ایرانی‌ها عجولانه تصمیم می‌گیریم و سریع همه اتفاقات را شخصی می‌کنیم. مطمئنا بازیکنان به همه احترام می‌گذارند و اگر پاسخگو نبوده‌اند، من به جای آنها صحبت کردم.

تیموریان درباره اینکه آیا استقلال این شکست را جبران می‌کند یا خیر عنوان کرد: اتفاق خیلی بدی نیفتاده و این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان است که در آن شکست خوردیم. امیدواریم در ادامه بتوانیم نمایش بهتری داشته باشیم.

یکی از خبرنگاران از تیموریان پرسید آیا رحمتی روی گل خورده مقصر بوده یا نه که وی پاسخ داد: شما میدانید که فوتبال ورزشی جمعی است؟ وقتی تیم میبرد همه در آن نقش دارند و وقتی ببازد هم باز همه در آن سهیم هستند.