به گزارش افکارنیوز، مسئولان فدراسیون والیبال آندره آناستازی را جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال ایران اعلام کردند؛ این در حالی بود که پیش از این توافقات نهایی با لورنزو برناردی حاصل شده و قرار بود وی هدایت ایران را برعهده بگیرد.

در حالی که آناستازی چندی پیش اعلام کرد به علت قرارداد داشتن با فدراسیون لهستان نمی‌تواند به ایران بیاید ولی پس از انجام مذاکرات متعدد با دکتر داورزنی، قراردادش را با فدراسیون والیبال لهستان فسخ و آمادگی خود را برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران رسماً اعلام کرد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در این خصوص گفت: ما با آناستازی برای همکاری تا المپیک ۲۰۱۶ به توافق نسبی رسیدیم ولی در خصوص دستمزد و تعداد دستیارانش هنوز به تفاهم نهایی نرسیدیم.

آناستازی درمورد آخرین وضعیت عقد قراردادش با فدراسیون والیبال ایران اظهار داشت: من با فدراسیون ایران مذاکراتی را انجام دادم، اما اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم باید بگویم که هنوز سرمربی تیم ملی والیبال ایران نشده‌ام.

وی ادامه داد: من نمیدانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما به هرحال آماده هرگونه اتفاقی هستم و با انگیزه فراوان برای رسیدن به موفقیت مبارزه میکنم.