گل‌محمدی: باید تابع سرمربی باشیم!

به گزارش افکارنیوز، یحیی گل‌محمدی در مورد دلایل حضورش در تمرین روز شنبه تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ‌ بعد از دعوت چند بازیکن تیم نفت به تیم ملی به محل تمرین این تیم رفتم تا از نزدیک وضعیت بازیکنانم را ببینم. خوشبختانه بازیکنان تیم نفت نیز در تمرین تیم ملی در وضعیت خوبی به لحاظ آمادگی قرار داشتند که مایه امیدواری ما و قطعاً مربیان تیم ملی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه ضمن رد هرگونه مذاکره با سرمربی تیم ملی ادامه داد: من هیچ صحبتی با کی‌روش نداشته‌ام. با وجود تمام حرف‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که راجع به حضورم در تیم ملی مطرح شده نه از طرف فدراسیون و نه از طرف کی‌روش هیچ صحبتی با من انجام نشده و همه چیز در حد گمانه‌زنی بوده است.

وی در خصوص اختلاف به وجود آمده بین نمازی و کی‌روش که نهایتاً باعثجدایی نمازی از تیم ملی شد نیز گفت: من نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم، چون نمی‌دانم که بین کی‌روش و نمازی چه اتفاقی افتاده و از مسائل داخلی هیچ اطلاعی ندارم.

اعتقاد نداشتن کی‌روش به کار با مربیان ایرانی واکنش برخی کارشناسان را به دنبال داشته است. گل‌محمدی در این باره گفت: بالاخره ما تیم ملی بزرگسالان‌مان را به کی‌روش سپرده‌ایم و این مربی بزرگ نیز به خوبی تیم را هدایت کرده است. به همین دلیل باید به نظرات کی‌روش احترام بگذاریم و تابع و پیرو ایده‌هایش باشیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که در کورس رقابت برای قهرمانی چطور خلاء و کمبود مسابقاتی مانند لیگ قهرمانان را برای تیمش پر می‌کند، گفت: ما برنامه‌ای برای اردو نداریم اما در نظر داریم هر ۵،۶ روز یکبار با انجام بازی، تیم‌مان را در شرایط مسابقه نگه داریم.

وی در ادامه افزود: البته این هم یک حقیقت است که نمی‌توان در بازی‌های تدارکاتی، تیم را به اندازه بازی‌های رسمی آماده نگه داشت. اینکه تیم را طی یک ماه تعطیلی مسابقات لیگ برتر در شرایط آرمانی حفظ کنیم، کار دشواری است که ما باید آن را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت با بیان اینکه حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از هر جهت به سود این تیم شد، خاطر نشان کرد: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و تعطیلی لیگ در این مدت از همه جهت به سود استقلال شد تا دیگر تیم‌ها و این نکته مسلماً کار سخت ما را سخت‌تر خواهد کرد.

وي در خاتمه تصريح کرد: از طرف ديگر ۳ بازي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا که با فاصله زماني منظم انجام ميشود مطمئناً شرايط بهتري را براي اين تيم فراهم خواهد کرد. زماني که همه اين مسائل را کنار هم قرار ميدهيم ميبينيم که تعطيلي ليگ به استقلال بيشتر از ديگر تيمها کمک خواهد کرد.