غلامی: من خیلی حرص خوردم!

به گزارش افکارنیوز، محمدغلامی در خصوص دلایل غیبتش در دیدار با السد قطر اظهار داشت: یک روز مانده به آخرین تمرین‌مان در اصفهان قبل از رفتن به قطر از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شدم و بازی حساس با السد را از دست دادم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درمورد آخرین وضعیت خود گفت: بعد از آسیب‌دیدگی هر روز در ۲ نوبت فیزیوتراپی می‌کنم. پزشک تیم‌مان گفته است، حتماً مرا به بازی با الهلال می‌رساند.

وی با ابراز تاسف از اینکه نتوانسته تیم سپاهان را در دیدار با السد همراهی کند، ‌ افزود: ‌ پای تلویزیون خیلی حرص خوردم، چون واقعاً دوست داشتم بازی کنم و برای تیمم مفید واقع شوم اما مصدومیت مانع حضورم در میدان شد. ناراحتی من زمانی بیشتر شد که دیدم کارلوس کی‌روش در ورزشگاه السد نظاره‌گر بازی است. خیلی دوست داشتم توانایی‌هایم را به کی‌روش نشان دهم اما به هرحال از حضور در تیم ملی نا‌امید نمی‌شوم و تلاشم را برای رسیدن به این تیم انجام خواهم داد.

غلامی ضمن اشاره به شکست ۳ بر یک تیمش مقابل السد قطر، گفت: السد تیمی خوب و مدعی محسوب می‌شود که یکبار هم قهرمان آسیا شده است. سپاهان هم مقابل این تیم خصوصاً در نیمه دوم بازی خوبی را ارائه کرد اما متاسفانه در چند دقیقه غافلگیر شدیم و بازی را به میزبان واگذار کردیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اینکه تیمش پس از اتفاقات ۲ سال پیش مقابل السد طلسم شده است را رد کرد و گفت: ‌ آن اتفاقات هیچ تاثیری در بازی چند روز قبل ما نداشت و من اصلاً اعتقاد ندارم که مقابل السد طلسم شده‌ایم. در حال حاضر ما فقط به الهلال فکر می‌کنیم، تیمی که به نظرم قوی‌تر از السد است اما هدف ما در لیگ قهرمانان آسیا فقط صعود است، به همین دلیل در بازی بعدی باید این تیم عربستانی را شکست دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: سپاهان در آسیا تیم باتجربهای محسوب میشود، به همین دلیل ما از تمام تجربهمان استفاده میکنیم تا در آسیا موفق شویم. گروه ما هم در لیگ قهرمانان آسیا گروه بدی نیست و میتوانیم در زمین خود الهلال را ببریم و در بازیهای بعدی با کسب امتیازات لازم از گروهمان صعود کنیم.