برنامه ۹۰ کار پرسپولیس را سخت کرد!

به گزارش افکارنیوز، محسن بنگر درخصوص حضورش در تیم‌ملی فوتبال کشورمان پس از مدت‌ها گفت: حضور خوبی در اردوی تیم‌ ملی و دو بازی که جنبه رسمی و تدارکاتی داشت را سپری کردم. در این بازی‌ها نقاط ضعف و قدرت خود را بیشتر متوجه شدیم اما در کل اردوی خاصی نبود و همه فقط دور همدیگر جمع شدند تا دو بازی انجام دهند. فکر می کنم کی‌روش در اردوهای بعدی می‌تواند به خواسته‌های خودش برسد.


وی در مورد بازی با کویت و نتیجه آن گفت: در بازی اول به نظر من خوب کار کردیم اما نظر کی‌روش این بود که جوان‌ترها در این بازی به میدان بروند. کویت اگر اشتباه نکنم با تیم اصلی خود به تهران آمده بود. خوشبختانه توانستیم در یک بازی خوب پیروز زمین باشیم هر چند در این بازی کی‌روش می خواست بازیکنان را محک بزند.


وی افزود: در بازی برابر گینه هم به نظر من کمک خوبی به تیم‌ملی شد. آنها تیم قدرتمند و تا حدودی باتجربه بودند. ما باید از نقاط ضعفمان در اینگونه بازی‌ها باخبر شویم تا انشاءالله در جام جهانی بتوانیم آنها را پوشش دهیم. از این بازی‌ها نباید ترس داشته باشیم چون هدف این است که از مشکلات خود باخبر شویم.


مدافع تیم‌ملی در پاسخ سوال دیگری که آیا فکر می‌کنی در لیست بعدی کی‌روش باشی یا خیر تاکید کرد: هرچه خدا بخواهد همان اتفاق می‌افتد. لباس تیم‌ملی را پوشیدم و الان هم آنقدر برای پرسپولیس تلاش می‌کنم تا انشاءالله در لیست کی‌روش باشم. اگر قسمت شد قطعا این اتفاق برایم می‌افتد و اگر هم نشد راضی‌ام به رضای خدا. برای تیم‌ملی دعا می‌کنم.


وی افزود: ما ۱۰۰ روز تا جام جهانی وقت داریم و به نظرم می‌توانیم برخی مشکلات را حل کنیم. این تیم اردوی درازمدت می‌خواهد تا بچه‌ها از لحاظ بدنی و ذهنی آماده‌تر شوند. ما باید بازی‌های بزرگ انجام دهیم تا بازیکنان ترس رویارویی با ستارگان فوتبال دنیا را نداشته باشند. ترس بازیکنان با بازی مقابل تیم‌های بزرگ می‌ریزد که انشاءالله در فاصله باقی‌مانده تا جام جهانی قطعا این اتفاق می‌افتد.


مدافع قرمزپوشان درباره وقفه به وجود آمده در لیگ برتر گفت: به نظر من وقفه‌ای که در لیگ برتر به وجود آمده برای ما خیلی بد شد و به نظرم برای باشگاه‌ها خوب نبود اما وظیفه همه ما احترام به تیم‌ملی و آرزوی موفقیت برای تیم‌ملی است و از طرفی دیگر لیگ قهرمانان آسیا هم مهم است. اگر ۴ بازی آخر هر ۱۰ روز یکبار بازی برگزار می‌شد به نظرم بهتر از این بود تا یک ماه و نیم تعطیلی داشته باشیم چون همه از شرایط بازی دور می‌شوند و بر روی کیفیت بازی‌ها هم تاثیر دارد. در کل این موضوع برای تیم ما که در کورس قهرمانی بود خیلی بد شد.


وی افزود: ما دو اردوی خوب را در پیش داریم و باید ببینیم اردوها چگونه برگزار می‌شود. مطمئنم در روزهایی که از شرایط بازی دور هستیم قطعا این اردوها می‌تواند به ما کمک کند.


بنگر در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: برنامه ۹۰ کار ما را سخت کرد. ۸۰ الی ۹۰ درصد به دلیل اینکه ما پرطرفدارترین تیم ایران هستیم به قهرمانی ما رای دادند. مردم همیشه پرسپولیس را دوست دارند هواداران در ۹۰ به ما روحیه دادند تا ما قهرمان شویم ولی ما الان تیم سوم جدول هستیم و باید فقط بازی‌های خودمان را ببریم و بعد منتظر تیم‌های دیگر باشیم.


مدافع پرسپولیس درباره نظر کی‌روش در مورد خودش نیز تاکید کرد: به نظر من خوب بود. بعد از بازی با کویت متاسفانه در روزنامه‌ها نوشتند که من در رختکن گریه کرده‌ام که به نظرم این دروغ‌ها در روزنامه محلی هم نوشته نمی‌شود. یک دروغ بزرگ و حرف‌های بی‌اساس بود. کی‌روش پس از بازی با کویت از همه تشکر کرد و گفت چون اردوی اول بود و دو سه روز بیشتر کنار هم نبودیم تا کار تاکتیکی انجام دهیم شرایط اینطور شد اما او در کل از همه‌چی راضی بود.