مسی خیال هواداران خود را راحت کرد

به گزارش افکارنیوز، در جریان بازی‌های دوستانه ملی که چهارشنبه شب برگزار شد، تیم ملی آرژانتین نیز به مصاف رومانی رفت و در این بازی به تساوی بدون گل رضایت داد، هرچند نتیجه آن چیزی نبود که جلب توجه می‌کرد.

در جریان این بازی دوربین‌‌‌های تلویزیونی لحظه‌ای را شکار کردند که در آن به نظر می‌رسید، لیونل مسی دچار حالت تهوع شده و حال وی چندان خوب نیست. با این وجود مسی که در این دیدار بازی‌اش درخشش همیشگی را نداشت، تا پایان در میدان ماند.

اتفاقی که برای مسی رخ داد موجی از نگرانی را در میان هواداران بارسلونا از بابت خانه‌نشینی مجدد دوباره برترین بازیکن تیم‌شان تنها ۲ ماه پس از بازگشت او از خانه‌نشینی ۳ ماه به وجود آورد اما مسی این نگرانی‌ها را برطرف کرد.

وی گفت: اتفاقی که در آن بازی رخ داد چیزی است که من همیشه تجربه‌اش می‌کنم و چندین بار در بارسلونا هم برایم رخ داده است و به همین دلیل چیز مهم نیست.

در همین حال آلخاندرو سابیا، سرمربی تیم ملی آرژانتین نیز تاکید کرد که وضعیت مسی آنطور که به نظر می‌رسید نگران‌کننده نبوده است. وی گفت: او به سمت نیمکت رفت تا آبی بنوشد و به همین دلیل سرش را پایین آورده بود.

در حالی که مسی و سابیا تاکید داشتند اتفاق رخ داده چندان جدی نیست، خراردو مارتینو، سرمربی مسی در بارسلونا از این بابت ابراز نگرانی و اعتراف کرد این اتفاق موردی عادی نیست و اینکه هموطنش حتی به پزشک متخصص هم مراجعه کرده است.

مارتینو اظهار داشت: با مسی صحبت کرده‌ام. او بعضی وقت‌ها دچار چنین حالتی می‌شود. مسی برای مداوا به پزشک متخصص هم مراجعه کرده است. به نظر من این یک اتفاق عادی نیست اما روی عملکرد مسی تاثیر نگذاشته است.