تحقیر تیم ملی توسط روزنامه نیجریه ای!

به گزارش افکارنیوز، یک روزنامه معتبر نیجریه‌ای در گزارشی مدعی شد شاگردان استفان کِشی که اخیراً در دیداری دوستانه مقابل مکزیک به تساوی بدون گل دست یافتند در رده‌بندی جدید فیفا که پنج‌شنبه هفته جاری منتشر می‌شود ۲ پله صعود خواهند کرد و در قاره سیاه در مکان هفتم قرار می‌گیرند. در آخرین رده‌بندی فیفا نیجریه با ۶۱۶ امتیاز در مکان چهل‌وهفتم جهان و هشتم آفریقا قرار داشت.

این روزنامه همچنین به بررسی وضعیت احتمالی حریفان نیجریه در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ در رده‌بندی جدید فیفا پرداخته است. براساس این گزارش تیم ملی فوتبال ایران، حریف نخست نیجریه در مرحله گروهی جام جهانی در جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان که پنج‌شنبه اعلام خواهد شد با یک پله سقوط در جایگاه چهلم جهان قرار خواهد گرفت. با وجود اینکه شاگردان کارلوس کی‌روش در دیدار دوستانه اخیر خود با نتیجه ۲ بر یک مقابل گینه تن به شکست دادند ولی همچنان در این رده‌بندی بالاتر از عقاب‌ها خواهند ایستاد.

همچنین آرژانتین که در حال حاضر با ۱۲۵۵ امتیاز در جایگاه سوم رده‌بندی فیفا قرار دارد با تساوی بدون گل در دیدار دوستانه مقابل رومانی این جایگاه را حفظ خواهد کرد ولی امتیازش به ۱۲۳۴ امتیاز کاهش پیدا می‌کند.

بوسنیوهرزگوین هم با وجود قبول شکست ۲ بر صفر در دیدار دوستانه مقابل مصر همچنان از نظر جایگاه در ردهبندی فیفا در مکان دوم گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ جای خواهد داشت. بوسنی که در حال حاضر با ۹۱۹ امتیاز در جایگاه هفدهم این رنکینگ قرار دارد امتیازش به ۸۶۳ کاهش مییابد و به رده بیستم جهان سقوط خواهد کرد.