توافق مخفیانه دو ستاره پرسپولیس با قطر!

به گزارشافکارنیوز، آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست کار چهار بازیکن پرسپولیس را باید با تیم‌های لیگ قطری تمام شده بدانیم.

رضا حقیقی، سید جلال حسینی، محمدرضا خلعتبری و محمد نوری بازیکنانی هستند که چند وقت پیش کارشان را با تیم‌‌های قطری نهایی کرده و قرار است از فصل آینده راهی این کشور عربی شوند و در آنجا به فوتبالشان ادامه بدهند.

هر چند این بازیکنان قصد ندارند در خصوص قطری شدن‌شان حرف بزنند و حتی برای گمراه کردن اذهان عمومی می‌گفتند الان لیگ قطر در کوران مسابقات است و در این برهه هیچ تیمی برای جذب بازیکنان فصل آینده وارد مذاکره نخواهد شد اما باخبر شدیم دو بازیکن از جمع این چهار نفر به توافقات نهایی رسیدند و حتی با تیم‌های خواهانشان قرار داد داخلی بستند.

محمدرضا خلعتبری و سیدجلال حسینی دو بازیکنی هستند که مدت‌ها پیش طی سفری که به قطر داشتند به توافق نهایی با مشتریانشان رسیدند و خیلی زود برای این که خیالشان برای فصل آینده راحت و آسوده شود با تیم‌های قطری عقد قرارداد کردند.

طبق گفته این دو بازیکن آنها به حرمت پرسپولیس و برای این که هوادارانشان را ناراحت نکنند از فاش کردن عقد قراردادهایشان خودداری کردند تا سه بازی آینده بدون هیچ حاشیه و اختلافی به پایان برسد.

حتی این دو نفر مسافرتشان به قطر کاملا سکرت و پنهانی بود و اصلا نمی‌خواستند تا قطعی شدن جریان کسی از جریان بویی ببرد. در هر صورت حضور خلعتبری و سیدجلال حسینی صددرصد قطعی شده و ما این دو بازیکن راه فصل آینده در لیگ قطر خواهیم دید.

حتی قرار شده به زودی مبلغی از پول قراردادهای سیدجلال و خلعتبری از سوی تیم‌های قطری به حسابشان واریز شود تا به نوعی نگرانی‌ مالی آنها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.