جلسات مخفیانه پروین در مانتوفروشی!

به گزارش افکارنیوز، پرسپولیس حساس‌ترین روزهای حضورش را در لیگ می‌گذراند و در شرایطی که سرخ‌ها به‌عنوان یک مدعی فقط سه گام تا رسیدن به جام فاصله دارند مشکلات درونی باشگاه و شرایط بحرانی مالی برای پرسپولیسی‌ها دردسرساز شده است.


بازیکنان پرسپولیس همچنان از پرداخت نشدن مطالبات‌شان ناراضی هستند و البته از سوی دیگر هر روز می‌شنویم که یک طلبکار به‌دنبال حکم جلب فلان بازیکن پرسپولیس است.


اما جدا از بحثمالی و بحران شدید سرخ‌ها، بحثمشکلات درونی و تشکیل ائتلاف‌های جدید در نهادهای قدرت باشگاه سوژه دیگری است که حتی اردوی سرخ‌ها در شمال کشور را هم تحت‌الشعاع قرار داده است.

* داد و بیداد برای یک پرس چلوکباب!

«گفتیم یه ناهار بده بخوریم… این که اینقدر داستان نداره!» این دیالوگ شروع یک اختلاف لفظی بین سلطان سرخ‌ها با یکی از اهالی باشگاه است.


پروین که قطعا خودش در ورود این افراد به باشگاه بی‌تاثیر نیست، وقتی به قول خودش " کلیت " پرسپولیس را تحویل گرفت، شروع به رجزخوانی کرد و گفت که برخلاف مدیریت قبلی قصد پاکسازی باشگاه را دارد و حتی اطمینان داد که پای خیلی‌ها را از باشگاه قیچی می‌کند.


اما کشمکش‌های سلطانی که فقط خوب وعده می‌دهد با یکی از همان افراد در باشگاه پرسپولیس آن‌هم برای یک پرس کوبیده اتفاقی بود که خبرش حتی به اردوی پرسپولیس در شمال رسید و در آنجا بازیکنان و دیگر اعضای تیم به حال و روز مدیریت تیم‌شان افسوس خوردند.


* سلطان در مانتو فروشی!

شاید ماجرای یک پرس ناهار و افراد معلوم‌الحال باشگاه پرسپولیس در نگاه اول آنقدرها هم مهم نباشد ولی اگر بدانید که به دلیل همین اتفاق و حضور این افراد در باشگاه، پروین مجبور شد تا قرار ملاقات‌هایش را به بیرون باشگاه منتقل کند، حتما تعجب خواهید کرد.


حتی اگر برای یک بار در روزهای آخر سال از حول و حوش میدان هفتم تیر رد شده باشید، می‌دانید که در این روزهای نزدیک به سال جدید، در میدان هفت‌تیر تهران که پاتوق فروش لباس‌های زنانه است، جای سوزن انداختن نیست.


حالا حسابش را بکنید که پروین چرا و به چه علت مجبور شده تا قرار ملاقاتش با دو پرسپولیسی سابق را به مانتوفروشی یکی از دوستانش در مرکز میدان هفتم‌ تیر منتقل کند.


هر چند که حضور سلطان در مانتوفروشی شلوغ دوستش برای خود سوژه‌های جالبی داشت ولی ملحق شدن داریوش مصطفوی و محمد مایلی‌کهن از شکل‌گیری یک گروه قدرتمند و ائتلاف بزرگ برابر شهریار خبر می‌دهد.


یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در این مورد صحبت‌های جالبی می‌کند: ‌» علی‌آقا می‌داند که اگر در باشگاه مگس پر بزند، بعضی‌ها خبرش را به رسانه ها می‌دهند، او می‌داند که وضعیت باشگاه چطور است. به همین دلیل بود که مجبور شد توی مانتوفروشی دوستش قرار بگذارد.»


* ائتلاف پروین با مصطفوی و مایلی‌کهن!


ائتلاف پروین با مصطفوی و مایلی‌کهن که اتوبان رفاقتش با پروین همیشه یک طرفه بوده، بسیار خبرساز خواهد بود. پروین که برخلاف ادعایش ارتباط خوبی با دایی ندارد، بارها از سوی سرمربی پرسپولیس مورد نقد قرار گرفت و البته هر بار نیز به جای موضع‌گیری به تعریف و تمجید از او پرداخت.


اما شاید این ویترین ماجرا بود چون ملحق شدن عابدزاده به پروین در روزهای گذشته و ائتلاف جدید سلطان با دیگر مخالفان دایی این شائبه را به‌وجود آورده که شاید سلطان به جای مصاحبه و جنگ رسانه‌ای می‌کوشد تا از طریق دیگری از خجالت دایی درآید.


پروین که در جلسه با مسئولان وزارت ورزش بحثقرارداد بلندمدت دایی و رقم هفت میلیاردی آن را پیش کشیده بود، این‌بار از طریق دیگری روبه‌روی دایی قرار گرفته که البته این شایعات و تشکیل جلسه‌های پنهانی از این دست قطعا با واکنش دایی هم مواجه خواهد شد و او اجازه نمی‌دهد سلطان در مانتوفروشی و دور از چشم او دشمنانش را به باشگاه بیاورد و به آنها قدرت بدهد.


خصوصا که دایی رسانه‌ای شدن ماجرای قراردادش از زبان مایلی‌کهن را از چشم سلطان می‌بیند و بی‌شک او هم دست روی دست نمی‌گذارد.