سفر ۳ ملی پوش به آفریقای جنوبی در هاله‌ای از ابهام

به گزارش افکارنیوز، پس از اینکه فدراسیون فوتبال برای حضور ۳ بازیکن ملی‌پوش ایرانی در لیگ‌های قطر و کویت در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی، مذاکرات خود را با فدراسیون‌های این دو کشور آغاز کرد، هنوز پاسخی از سوی این دو کشور به فدراسیون فوتبال ایران نیامده تا حضور منتظری، جباری و نکونام در اولین اردوی خارجی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

علی کفاشیان در خصوص اینکه شرایط حضور بازیکنان ایرانی شاغل در خلیج فارس، از جمله نکونام، جباری و منتظری در اردوی خارجی تیم ملی(آفریقای جنوبی) به کجا رسید، به خبرنگار ورزشی فارس گفت: نامه‌نگاری‌ها را با آنها انجام داده‌ایم اما هنوز پاسخی به ما نداده‌اند.

کفاشیان همچنین در مورد نامه اخیرش به سازمان لیگ و تهدید تیم‌ها به باز شدن پرونده قضایی برای آنها در صورت عدم همکاری با تیم ملی گفت: من این نامه را ارسال کردم تا باشگاه‌ها خود را موظف به همکاری با تیم ملی بدانند. تمام بازیکنان ملی‌پوش از جمله بازیکنان ملی‌پوش ۴ تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید تیم ملی را در اردوی آفریقای جنوبی همراهی کنند مگر با تفاهم با کارلوس‌ کی‌روش باشد تا پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به اردوی تیم ملی بپیوندند.