به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی افكار به نقل از فردا چندی پیش و در شب بازی تیمهای پرسپولیس و الاتحاد عربستان خبری در خصوص دستبرد سارقان به استادیوم آزادی و دزدی از انبارهای این مجموعه ورزشی منتشر شد. اما روز بعد مسئولان این خبر را تکذیب و همه چیز را شانتاژ خبری رسانههای سعودی عنوان کردند.

این در حالی است که نه تنها سعودی‌ها از این خبر بی‌اطلاع بودند بلکه مسئولان استادیوم آزادی با اخراج دو کارمند مضروب این حادثه به نام‌های(الف. ب) و(م. الف) این خبر را تایید کردند.

این دو کارمند که بعد از حادثه تا مدت‌ها در بیمارستان به سر می‌بردند بعد از گذران طول درمان متوجه شدند که دیگر در محل کار خود جای ندارند و دستور تبعیدشان به ورزشگاه‌های انقلاب و کشوری صادر شده است.

شب قبل از دیدار تیم‌های الاتحاد عربستان و پرسپولیس ۸ سارق با دو خودرو نیسان خود را به استادیوم آزادی رسانده و با ضرب و شتم ماموران حراست به انبارهای استادیوم دستبرد زده بودند.

مسئولان ورزشگاه آزادی نیز با این توجیه که ماموران نیروی انتظامی در حال بررسی برای یافتن دلیل اصلی این حادثه هستند از اظهار نظر رسمی در این مورد خودداری کردند.

لازم به ذکر است بهمن سال گذشته نیز براثر انفجاری که در قسمت موتور خانه استادیوم یکصد هزار نفری ورزشگاه آزادی رخ داده بود، یکی از کارکنان این مجموعه به نام رحمت آقایاری ۵۵ ساله از دنیا رفته بود.