مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال افشا شد + جدول

به گزارش افکارنیوز، چند روزی از افشای ریزهزینه بازیکنان باشگاه پرسپولیس نگذشته است. لیستی که نشان می‌دهد برخلاف اظهارنظرها، بازیکنان پرسپولیس رقم‌هایی بسیار خوبی هم دریافت کرده‌اند.

وضعیت در باشگاه استقلال البته چندان متفاوت نیست. رقم پرداختی فصل گذشته باشگاه استقلال نشان می‌دهد که بازیکنان استقلال در فصل گذشته هم رقم‌های درشتی دریافت کردند که البته در این لیست نامی از مربیان نیست.

جمع کل قرارداد بازیکنان استقلال در فصل ۹۲-۹۱، نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان درج شده است که از این میزان نزدیک به ۹ میلیاردش پرداخت شده و چهار میلیاردش هم باقی مانده است.

نکته جالب اینجاست که رقم قراردادهای بازیکنان استقلال در سال ۹۱-۹۰ هم نزدیک به پنج میلیارد نوشته شده که نزدیک به دو میلیاردش هم پرداخت نشده است!

مشخص نیست می‌توان به این اعداد اعتماد کرد یا نه ولی مطمئنا سندی مهم از باشگاهی است که معمولا رقم‌های قرارداد را افشا نمی‌کند. نکته دیگر در قرارداد این است که مالیات برخی بازیکنان پرداخت شده و برخی دیگر هم گویا به‌عهده خودشان است.

به‌نظر می‌رسد تاریخ تنظیم گزارش حسابرسی مالی باشگاه استقلال، نهم خرداد سال گذشته باشد. در این گزارش چهار پرداخت میلیاردی دیده می‌شود.

سیدمهدی رحمتی، جواد نکونام، مجتبی جباری و خسرو حیدری، چهار بازیکن میلیاردی باشگاه استقلال بودند. بازیکنانی نظیر پژمان منتظری، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی هم در رده‌های بعدی قرار دارند.

سیدمهدی رحمتی با قیمت ۱۱ میلیارد ریال، جواد نکونام ۲۰ میلیاردی، مجتبی جباری ۱۱ میلیاردی و خسرو حیدری ۱۰ و نیم میلیارد ریالی شاخص‌ترین‌ها بودند. رحمتی در فصل گذشته از باشگاه استقلال رقم ۵۱۳ میلیون تومان را ثبت کرده بود.

خسرو حیدری هم ۶۴۰ میلیون تومان گرفته بود. رقم قرارداد فرهاد مجیدی ۵۰۰ میلیون ثبت شده است. کمترین رقم قرارداد هم متعلق به " سعید لامعی رامندی " با رقم پنج میلیون تومان است. با بازیکنانی نظیر سیدحسین حسینی و مهران قاسمی هم قرارداد ۹۰ و ۸۰ میلیون تومانی امضا شده است.

حنیف عمران‌زاده ۶۲۰ میلیون تومان قرارداد داشته است که مبلغ قرارداد فصل گذشته‌‌اش ۴۷۰ میلیون تومان ثبت شده است. جالب اینجاست که حنیف نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان اضافه از باشگاه دریافت کرده بود. قرارداد سیاوش اکبرپور هم ۷۰۰ میلیون تومان درج شده است و آرش برهانی هم ۵۴۰ میلیون تومان قرارداد بسته است.