به گزارش افکارنیوز، در چارچوب هفته سی‎ام لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ امروز سپاهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته میزبان نفت تهران است.

* رسول زرگرپور استاندار اصفهان در ورزشگاه حاضر شد.

* در حالیکه نفت تهران در صدر جدول قرار دارد و احتمال قهرمانی این تیم بیشتر از سایر تیم‌ها است مسئولان ارشد فدراسیون و سازمان لیگ در اصفهان و برای برگزاری این دیدار حاضر نشدند.

* شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۱۹ در صحنه‌ای به شدت به داور اعتراض کرد.

* در حالیکه در دقیقه ۲۰ بازی علیرضا بیرانوند بعد از برخورد توپ به شدت مصدوم شده بود بازی حدود یک دقیقه ادامه پیدا کرد تا اینکه داور مسابقه را متوقف کرد.

* در صحنه‌ای درون محوطه جریمه توپ با دست مدافع نفت تهران برخورد کرد که زلاتکو کرانچار و هواداران این تیم با واکنش و اعتراض به داور اعتقاد به پنالتی داشتند.

* برخلاف همیشه که کرانچار بازی را با نشستن روی نیمکت تماشا می‌کرد سرمربی سپاهان در کنار نیمکت ایستاده بود و اضطراب زیادی داشت.

* بعد از اینکه تراکتورسازی در تهران دروازه استقلال را باز کرد هواداران سپاهان که از این موضوع اطلاع پیدا کرده بودند تراکتورسازی را تشویق کردند.

* هوادارن سپاهان بعد از پنالتی که داور در دقیقه ۳۷ گرفت به شدت خوشحالی کردند.

* هادی عقیلی برای دومین بار به صورت متوالی پنالتی خراب کرد. این بازیکن چندی پیش در دیدار مقابل الاهلی امارات نیز پنالتی سپاهان را از دست داد.

* در دقیقه ۴۰ در صحنهای که داور به سود سپاهان خطا گرفت یحیی گلمحمدی به شدت اعتراض کرد که حسین زرگر به او تذکر جدی داد.