آنقدر بدقیافه نیستم که کی روش از من خوشش نیاید!

به گزارش افکارنیوز، اسماعیل شریفات در خصوص قهرمانی فولاد در لیگ‌برتر اظهار داشت: «همان‌طور که تمام ملت ایران می‌گویند، من هم فکر می‌کنم که قهرمانی حق فولاد بود. ما یک سال خوب را پشت‌سر گذاشتیم. برای رسیدن به این کاپ همه بچه‌ها اذیت شدند و خدا را شکر که در نهایت جواب زحمات خود را گرفتیم.»

وی افزود: «قسمت و اتفاقات فوتبال طوری رقم خورد که ما در تبریز قهرمان شویم، در همان شهری که جام ‌حذفی را از دست دادیم. البته ما در تبریز هم هوادار داشتیم و واقعاً آنها برای ما سنگ تمام گذاشتند. من هم دوست داشتم جشن قهرمانی را در ورزشگاه غدیر برپا کنیم، همان‌جا که ۵۰ هزار هوادار برای تشویق ما می‌آیند و واقعاً جو فوق‌‌العاده‌ای ایجاد می‌شود. شاید قسمت این بود که به استقلال ببازیم و جام را در تبریز بالای سر ببریم. هر چند در آن بازی هم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما مهدی رحمتی یک تنه ما را شکست داد.»

شریفات درباره رقابت های آسیایی نیز گفت: «لیگ قهرمانان آسیا شرایط خاص خودش را دارد، هر چند که ما در آن رقابت‌ها هم خیلی خوب کار کردیم و با یک مسیر مشخص در حال حرکت رو به جلو هستیم. ان​شاالله که به دور بعد صعود خواهیم کرد اما کار اصلی ما مرحله بعد است. در دور حذفی باید به عنوان نماینده ایران قدرت​نمایی کنیم و فکر می‌کنم که فولاد در آنجا هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مسلماً قهرمانی در لیگ ‌برتر اعتماد به نفس ما را در لیگ قهرمانان بالا می‌برد و باعثمی‌شود که سایر رقبا از ما بترسند.»

مهاجم تیم فوتبال فولاد در خصوص دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: فکر میکردم در فهرست تیمملی باشم اما خودم را ناراحت نمیکنم. نمیدانم ملاک کی روش برای انتخاب بازیکنان چیست. کارنامه من روشن است و همه میدانند که من در این فصل چه عملکردی داشتم، خودتان هم دیدید که من در راه قهرمانی به فولاد کمک زیادی کردم اما نمیدانم چرا باز هم به تیمملی دعوت نشدم. شاید کی روش از قیافه من خوشش نمیآید، البته انصافاً آنقدرها هم بدقیافه نیستم!