اقدام عجیب کی‌روش در اولین بازی تدارکاتی

به گزارش افکارنیوز، تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی آماده سازی آفریقای جنوبی به سر می‌برد، امروز سه شنبه در مجموعه ورزشی ایتالیایی ژوهانسبورگ در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم باشگاهی موروکا سوآلوز رفت و در نهایت موفق شد برابر این تیم با نتیجه ۵ بر صفر به برتری برسد.

از حواشی جالب این دیدار می‌توان به انتخاب داور و کمک داوران این مسابقه اشاره کرد. از آنجا که این دیدار در محیط تمرینی کمپ و به منظور آماده سازی تیم ایران برگزار می شد، طبق توافق دو طرف " زکا مارکز " سرمربی تیم موروکا به عنوان داور وسط و دو دستیار کی‌روش یعنی مجید صالح و " میکو " هم به عنوان کمک داور انتخاب شدند!

نمایی از اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران

مجید صالح دستیار ایرانی کارلوس کی روش است که پس از کناره گیری امید نمازی به عنوان یکی از مربیان ایرانی کادر فنی تیم ملی ایران انتخاب شد. وی که دستیار امیر قلعه نویی در تیم استقلال بود، روز دوشنبه به همراه بازیکنان ملی پوش استقلال به اردوی تیم ملی در ژوهانسبورگ اضافه شد و در اولین بازی کمک داور شد!

همچنین کارلوس کی‌روش برای رسیدن بازیکنان به سطح آمادگی مطلوب تصمیم گرفت از دقیقه ۸۰ به بعد تیم ایران را ۱۰ نفره کند تا فشار بیشتری به بازیکنان وارد شود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که روی نیمکت تیم ملی بازیکن به اندازه تعویض بود اما کی روش تصمیم گرفت تیمش را ۱۰ نفره برابر حریف قرار دهد.

ملی پوشان استقلال هم که به تازگی به جمع بازیکنان دیگر اضافه شده‌اند، امروز در تست آمادگی جسمانی شرکت کردند تا کادر فنی از میزان آمادگی آنها با خبر شود. ملی پوشان استقلال با بستن دستگاه های سنجش آمادگی بدنی دور زمین دویدند.

تیم ملی فوتبال ایران که از روز چهارشنبه هفته گذشته اردوی آماده سازی خود را با ۱۰ بازیکن در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی آغاز کرد در حال حاضر با ۲۲ ملی پوش کار خود را پیگیری می‌کند و قرار است در این اردو علاوه بر بازی با دیگر تیم‌های باشگاهی آفریقای جنوبی، با تیم ملی موزامبیک هم دیدار کند. اردوی این تیم روز ۱۲ اردیبهشت به پایان خواهد رسید.