تنها مانع خصوصی نشدن پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، بیش از ۲ هفته از پایان لیگ می‌گذرد اما هنوز تکلیف باشگاه پرسپولیس مشخص نیست. این در شرایطی است که امیررضا خادم و وزارت ورزش و جوانان مُصر هستند که به زودی ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را خصوصی کنند.

شنیده می‌شود وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی توافقاتی را انجام داده و ۲ شرکت برای خرید سهام پرسپولیس انتخاب شده‌اند. حتی این ۲ شرکت متعهد شدند تا بدهی پرسپولیس را پرداخت کنند، اما نکته اینجاست که این شرکت‌ها حاضر هستند فقط ۲۰ میلیارد از بدهی باشگاه پرسپولیس را پرداخت کنند و حاضر به پرداخت ۵۰ میلیارد بدهی دوران رویانیان نیستند. به نوعی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تنها سد خصوصی شدن این باشگاه است.

در کنار این موضوع انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم جزو مواردی است که وزارت ورزش سخت به دنبال پیدا کردن گزینه‌ای مناسب برای آن است. پس از پاسخ منفی محمد رضا ساکت، از افشین پیروانی به عنوان جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی یاد می‌شود. با این حال ممکن است در روزهای آینده این معادله تغییر کند و پیروانی جایش را به فرد دیگری بدهد.

وزارت ورزش درباره هیئت مدیره هم به جمع بندی نرسیده و نتوانسته به ترکیب مشخصی دست یابد. از حمید استیلی به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در هیئت مدیره این باشگاه یاد می‌شود هر چند خودش این موضوع را رد کرده است. باید منتظر ماند و دید سرانجام تکلیف پرسپولیس چه می‌شود و وزارت ورزش چه تصمیمی درباره این تیم خواهد گرفت.