به گزارش افکارنیوز، محسن بنگر در مورد حضور علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا با او مشکلی دارد، گفت: خیلی‌ها فکر می‌کنند من با رحیمی مشکل دارم اما واقعیت این است که من با خوروش سرپرست پیشین سپاهان مشکل داشتم. رحیمی بزرگتر من است و من همیشه به بزرگتر از خودم احترام می‌گذارم. صحبت‌های من به خاطر این نیست که رحیمی به پرسپولیس آمده بلکه واقعیت است، من یک فصل خوب را با رحیمی سپری کردم و قهرمان هم شدم.

وی ادامه داد: برخی‌ها در این چند روز گفتند «دنیا کوچک» است و ما به رحیمی رسیدیم، نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را مطرح می‌کنند؟ رحیمی به پرسپولیس آمده و ما که پیش رحیمی نرفته‌ایم. باید از همین جا به آقای رحیمی تبریک بگویم که به جمع خانواده بزرگ پرسپولیس ملحق شده است.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا فصل آینده هم در این تیم می‌ماند، ‌ اظهار داشت: از همان اول گفته بودم در پرسپولیس می‌مانم و الان هم باید با آقای رحیمی صحبت کنیم و به توافق برسیم.

بنگر تصریح کرد: فوتبالیست‌ها جایی بازی می‌کنند که راحت باشند، اگر پرسپولیس مشکل مالی نداشته باشد بهترین جای دنیا برای بازی کردن است. ما هم امکانات تمرینی خوبی داریم، هم ورزشگاه خوبی و هم هوادارانی که مثل آنها در دنیا وجود ندارد.

وی ضمن تاکید بر این مسئله که علی دایی در پرسپولیس می‌ماند، در پاسخ به این سوال که چه زمانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس اقدام می‌کند، گفت: بلیت جام جهانی خریدم و می‌خواهم برای تماشای این مسابقات به برزیل بروم، انشاالله قبل از رفتن به برزیل تکلیفم را مشخص می‌کنم. خیلی‌ها که در اواسط فصل می‌گفتند می‌رویم حالا دَم از ماندن می‌زنند اما من از همان روز اول گفتم می‌مانم.

بنگر یادآور شد: من به خاطر پیراهن پرسپولیس به این تیم آمدم نه پول یا چیز دیگری. پیراهن پرسپولیس برای من یک میلیارد تومان ارزش دارد، یعنی اگر تیم دیگری به من ۲ میلیارد بدهد من حاضر هستم با کمتر از نصف این قرارداد در پرسپولیس بمانم.

وی در پایان گفت: متاسفانه از قول من مصاحبهای چاپ شده بود که در آن گفته بودم با رحیمی خرده حساب دارم، باید بگویم که من اصلاً چنین مصاحبهای نکردم و آن را تکذیب میکنم. من هیچ صفحهای در فیسبوک ندارم و درخواست میکنم خبرنگاران از صفحاتی که به نام من است استفاده نکنند و از طریق آن نقل قول از طرف من نزنند.