رویارویی رویانیان و رحیمی در جشن پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، بعد از ظهر امروز جشن دانشگاه پرسپولیس به مناسبت روز معلم برگزار شد.

در این مراسم محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس، رحیمی مدیرعامل جدید سرخپوشان، عباس انصاری‌فرد و محمدرضا طالقانی، رئیس سابق فدراسیون کشتی حضور داشتند.

از نکات جالب این جشن می‌توان به حضور سردار رویانیان که اخبار و شایعات زیادی این روزها پیرامون او به گوش می‌رسد، با لباس نظامی در این جشن و برخورد گرم وی با رحیمی اشاره کرد.

رویانیان و رحیمی با هم شوخی کردند و خندیدند اما رویانیان پس از دقایقی که میهمان این جشن بود، مراسم را ترک کرد.

از دیگر مهمانان این مراسم می‌توان به حسین کلانی، یکی از پیشکسوتان فراموش‌نشدنی این باشگاه، شاه‌حسینی رئیس سابق کمیته انضباطی و آخوندی، وزیر مسکن و شهرسازی دولت اشاره کرد.

وزیر مسکن و شهرسازی به ایراد سخنانی پرداخت و ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس، ابراز رضایت از رشد و توسعه قابل توجه این دانشگاه در یک سال و نیم اخیر، درباره توسعه ورزش در حاشیه شهرها و حمایت از مراکز علمی و ورزشی تاکید کرد.

همچنین داریوش سودی رئیس دانشگاه و دکتر اسماعیلی عضو هیات امنای دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس گزارشی از آخرین وضعیت دانشگاه را مطرح کرده و درباره روز معلم و استاد و لزوم گسترش مراکز علمی و ورزشی به ایراد سخنانی پرداختند.

علیرضا رحیمی نیز ضمن حضور در این مراسم با پیشکسوتان باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

تقدیر از اساتید و دانشجویان نمونه و برتر دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس آخرین بخش این مراسم بود که با حضور مسوولان دانشگاه و وزیر مسکن و شهرسازی هدایایی به دانشجویان و اساتید نمونه اهدا شد.

دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس با ۱۵ رشته ورزشی جدید و برخورداری از نزدیک به ۱۵۰۰ دانشجو و بالغ بر ۱۰۰ استاد دانشگاه، یکی از بزرگترین مراکز علمی، ورزشی کشور به شمار میرود.